فراخوان مدیران محلات غیرقانونی است

به گزارش جهان صنعت نیوز به نقل از مهر: احمد مسجدجامعی در جلسه علنی روز یکشنبه شورا با اشاره به فراخوانی که در فضای مجازی پخش و تابلوهایی که در فضاهای شهری نصب شده است، گفت: در این فراخوان درخواست شده داوطلبان مدیریت محلات تهران از ۱۲ آذر تا ۲۷ آذر به سایتی مراجعه و ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: در جلسه ای که با شهردار تهران داشتم، این موضوع را خلاف قوانین معمول در شهرداری عنوان کرده که شهردار تهران نیز تأکید کرد در این خصوص تذکرات لازم را داده و خود نیز به این موضوع اصرار دارد.

مسجدجامعی افزود: در آن جلسه سایر اعضا مانند افشین حبیب زاده و میلانی نیز مشارکت داشتند اما با وجود تأیید شهردار تهران، این موضوع منجر به تصمیم، تدبیر و پاسخگویی نشد. به نظر می آید مدیران میانی در شهرداری دستکم در برخی موارد از اجرای دستور بالاترین مرجع شهرداری پرهیز دارند.

وی تأکید کرد: جذب مدیران محله خلاف قانون و مصوبات و دستورالعمل های موجود است، بنابراین تنها راه باقی مانده، تذکر در صحن بود که با توجه به انباشت نیروهای کارآمد در شهرداری، جذب هر گونه نیروی جدید با هر عنوان در شهرداری را خلاف مصوبات و دستورالعمل های موجود می دانم و برای صیانت از محلات، درخواست پیگیری این موضوع را دارم.

اخبار برگزیده
شناسه : 76867
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا