بدون بازیکن خارجی موفقیت در آسیا سخت است

به گزارش جهان صنعت نیوز به نقل از ایرنا: مرتضی کرمانی‌مقدم، با اشاره به ارزیابی‌اش از عمکرد پرسپولیس در نیم فصل اول فوتبال ایران اظهار داشت: پرسپولیس نیم فصل اول را با حضور در جمع چهار تیم برتر جام حذفی و صدر جدول لیگ برتر به پایان رساند و این بدان معنی است که عملکرد تیم خوب بوده است. پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و با توجه به تجربه کادر فنی و حمایت هواداران، بار دیگر به چهره یک مدعی تبدیل شد.

وی افزود: گابریل کالدرون در پرسپولیس جایگزین مربی موفقی چون برانکو ایوانکوویچ شد و همین موضوع کار او را سخت کرده بود. از طرفی طبیعی بود که برای هماهنگی و شناخت از بازیکنان به زمان نیاز داشته باشد اما رفته رفته این شناخت به دست آمد و پرسپولیس توانست با صبر و حوصله به صدر جدول برسد. صبر هواداران یکی از مهم‌ترین عناصر موفقیت پرسپولیس بود چرا که آنها صبر کردند و جو را بر هم نزدند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: این تیم هنوز با تیم‌های دیگر اختلاف زیادی دارد و مدعی اصلی قهرمانی در ایران است. تیم در خط حمله نیاز به تقویت دارد و این موضوع غیر قابل انکار است. اگر یکی دو بازیکن در خط آتش تیم جذب شوند، می‌توانیم شاهد چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ باشیم.

وی در رابطه با اختلاف کالدرون با مدیران باشگاه خاطرنشان کرد: پرسپولیس نیاز به آرامش دارد. کالدرون مربی خوبی است اما نباید به هواداران نگرانی وارد کند. این هواداران بودند که در زمان ناکامی تیم به این مربی فرصت دادند تا تیم روی نوار موفقیت افتاد. هیچ نامی از پرسپولیس بزرگ تر نیست. کالدرون مربی خوبی است و امیدوارم مسوولان باشگاه این شرایط را مدیریت کنند تا مشکلی برای نیم فصل دوم پیش نیاید.

کرمانی مقدم در مورد اینکه سرمربی تیم اعلام کرده نیاز به بازیکن خارجی ندارد، گفت: ما باید از یک ماه دیگر در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برویم. مگر می‌شود بدون بازیکن خارجی در لیگ قهرمانان آسیا که نفرات خارجی تیم‌ها تاثیرگذار هستند، برای موفقیت رقابت کرد. امیدوارم این لجبازی هر چه زودتر تمام شود چون دود این فضا به چشم پرسپولیس می‌رود.

اخبار برگزیدهورزشی
شناسه : 77310
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا