سه انتصاب در وزارت جهادکشاورزی

به گزارش جهان صنعت نیوز به نقل از ایرنا: عباس کشاورز  در بخشی از این حکم آورده است: به استناد صورت جلسه هفتم بهمن ماه ۹۸ مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت پشتیبانی امور دام، به موجب این حکم به سمت عضو موظف هیات مدیره و مدیرعامل منصوب می شوید.

در حکم جداگانه از سوی سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به استناد صورت جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت پشتیبانی امور دام، «محمدرضا حزینی» به سمت عضو علی البدل منصوب شد.

پیش از این «حمید ورناصری» در حکمی از سوی محمود حجتی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام بود.

مشاور وزیر و سرپرست امور استان ها منصوب شد

همچنین در حکمی از سوی  سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، « محمدرضا صفری » به سمت مشاور وزیر و سرپرست امور استان ها منصوب شد.

« عباس کشاورز» در بخشی از این حکم آورده است: با توجه به ضرورت نظارت و لزوم هماهنگی بین بخش های صف و ستاد، امیدوارم با هماهنگی و همکاری معاونین، مدیران، روسا و مدیران عامل سازمان ها، موسسات و شرکت های تابعه در اجرای وظایف محوله موفق و موید باشید.

پیش از این «محمدرضا صفری» در خردادماه سال ۹۳ با حکم رئیس جمهوری و به پیشنهاد وزیر پیشین جهاد کشاورزی به عنوان رییس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران تعیین شده بود.

انتصاب سرپرست قائم مقام وزیر در امور حقوقی و مجلس
همچنین در حکمی از سوی سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، «محمدرضا درگاهی» بعنوان سرپرست قائم مقام وزیر در امور حقوقی و مجلس منصوب و معرفی شد.

در بخشی از این حکم آمده است: انشاء الله ضمن تعامل سازنده و هماهنگی با کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی به ویژه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و کلیه نمایندگان محترم و با همکاری معاونین و روسای سازمان ها، مدیران عامل موسسات و شرکت های تابعه در جهت اهداف بخش کشاورزی اهتمام ورزید.

«محمدرضا درگاهی» از خردادماه سال ۹۷ با حکمی از سوی محمود حجتی وزیر پیشین وزارت جهاد کشاورزی به عنوان رییس سازمان حفظ نباتات تعیین شد و نزدیک ۲۰ ماه در این پست خدمت کرد.

همچنین «محمدعلی جوادی» بهمن ماه سال ۹۷ به سمت قائم مقام وزیر در امور مجلس با حکمی از سوی حجتی فعالیت داشت.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 77603
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا