احتمال عرضه اولیه ۵ درصدی شستا در بورس

به گزارش جهان صنعت نیوز به نقل از ایرنا: محمد رضوانی‌فر در نشست بررسی عملکرد ماهه شرکت‌های تابعه صبا تامین افزود: البته شاید میزان عرضه اولیه سهام شستا تا ۱۰ درصد نیز قابل افزایش باشد. البته این میزان، برای عرضه اولیه است و بقیه آن متناسب با سیاست‌های سازمان و شرایط بازار انجام می‌شود.

وی با اظهار امیدواری نسبت به بورسی شدن صبا تامین و شرکت های تابعه آن در سال ۹۸ گفت: حضور شستا، هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه در بورس عامل اصلی رسیدن به اصل مهم شفافیت است.

رضوانی فرد ادامه داد: مهم‌ترین و نخستین برنامه ما به منظور تحول در شستا ساماندهی شرکت‌ها از طریق ادغام، انحلال، ورود به بورس و فروش سهام بود. در یکسال گذشته، هفت شرکت و یک هلدینگ به بورس پیوستند و مراحل ورود به بورس شرکت‌های باقی مانده به سرعت در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) اظهار داشت: آگاهی بخشی، به روز رسانی و شفاف سازی برای سهامداران و ذینفعان تامین اجتماعی اهمیت بسزایی دارد.

رضوانی فر با تجلیل از عملکرد شرکت های تابعه هلدینگ سرمایه گذاری صبا تامین افزود: شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین و شرکت های تابعه آن بازوی اصلی شستا در صیانت و بازارگردانی سهام شرکت‌های بورسی شستا است و از این جهت اهمیت بسزایی دارد.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانبانک و بیمه

شناسه : 80113
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا