بهبود فضای کسب و کار با فناوریهای روز پیش می رود

به گزارش جهان صنعت نیوز به نقل از ایرنا: «احمد جعفرنژاد »بعدازظهر یکشنبه در نشست خبری همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کار در محل دانشگاه تهران افزود: وضعیت کنونی کشور به دلیل نداشتن نظام مدیریتی و سیاستگذاری درست مبتنی بر نظرات علمی، با نابسامانی هایی روبروست.

وی افزود: اکنون با وجود همه مشکلات، تحریم ها و غیره باید امید داشت و امید به معنای شادی نیست بلکه به مفهوم بهبود و بازسازی است.

استاد دانشگاه تهران تاکید کرد: نیازمند ایجاد سیستم های یکپارچه ای هستیم تا از امکانات و فناوری ها به خوبی استفاده کرده و سبک مدیریت ها بهبود پیدا کند.

وی افزود: سالهای گذشته همایش ها و کنفرانس ها به شکل تشریفاتی برگزار شدند ونگاه علمی و عملی نداشتند و به همین دلیل همایش ها از رونق و اثرگذاری لازم برخوردار نیستند.

جعفرنژاد تاکید کرد: ضروری است که از نو آغاز کنیم و مادامی که مفاهیم علمی و درست مدیریت را درک نکنیم، از مدیریت و بازسازی حرف زده می شود و در عمل اتفاقی نمی افتد.

وی اضافه کرد: باید فهم درستی از مدیریت، رهبری و نگاه های جدید داشته باشیم و باید کاری انجام شود تا فرهنگ یادگیری ارتقا یافته و فرهنگ تظاهر و شعار از بین برود.

این استاد دانشگاه با اشاره به همایش مزبور تصریح کرد: همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کارها،مشخصه علمی بودن و استفاده از تجربیات مدیران کسب و کار را در دستور کار دارد.
قرار است این همایش ۱۵ اسفندماه به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس برگزار شود.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانصنعت و معدن
شناسه : 80166
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا