مردم ایران و قوای مسلح در دفاع از کیان کشور، هیچ مماشاتی نخواهند کرد

به گزارش جهان صنعت نیوز به نقل از ایرنا: «معصومه ابتکار» گفت: هیات حاکمه ایالات متحده آمریکا تا به امروز تصمیمات اشتباهی را در قبال ایران اتخاذ کرده است.

وی ادامه داد: خروج از برجام و اعمال تحریم های ظالمانه علیه مردم ایران از یکسو و از سویی دیگر اقدام بسیار نسنجیده و حساب نشده آمریکا در ترور سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی شاهد این مدعا است.

معاون رئیس جمهوری با تاکید بر این که به شهادت رساندن سردار سلیمانی اقدامی تروریستی و نادرست بود، خاطرنشان کرد: مردم وارد عرصه شدند و محکم از کشور و سردار خود دفاع کردند چرا که این اقدام شوم آمریکا، دل‌های مردم ایران را تکان داد.

وی با بیان این که پیام شهادت سردار سلیمانی، پیام ایستادگی به مردم ایران است و امروز هر کس این مسیر را به نوعی باید ادامه دهد، یادآور شد: پس از به شهادت رسیدن سردار سلیمانی، پاسخی قاطع و مناسب یکی از انتظارات طبیعی مردم بود تا از عزت و اعتبار آنان دفاع شود.

ابتکار، حمله موشکی ایران به پایگاه های نظامی آمریکا در عراق را اقدامی متناسب در پاسخ به اشتباه آمریکا عنوان کرد و گفت: به فرموده رهبری، این فقط یک سیلی بود.

وی افزود: امیدواریم با این سیلی، آمریکا تغییر رویه دهد و متوجه شود که نمی شود ملت ایران را تهدید کرد ضمن این که مردم ایران و قوای مسلح در دفاع از کیان کشور، هیچ مماشاتی نخواهند کرد.

معاون رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: امیدواریم همانطور که همواره برای توسعه امنیت و مقابله با داعش و تروریسم در منطقه نقش آفرینی کرده ایم، کماکان نقش امنیت و صلح آفرینی را در منطقه ایفا کنیم.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک دهها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.

براساس اطلاعیه روابط عمومی سپاه انقلاب اسلامی دهها موشک زمین به زمین  به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است. انفجارها در پایگاه عین الأسد مهیب گزارش شده است.

اخبار برگزیده
شناسه : 81307
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا