برگزاری بازی‌های باشگاه‌های مس با ادای احترام به شهید حاج قاسم سلیمانی

به گزارش جهان صنعت نیوز به نقل از مس پرس: در اواسط هفته جاری حیدر ضیغمی مشاور مدیرعامل شرکت مس و مدیر گروه روابط عمومی از دستور دکتر سعدمحمدی مبنی بر مزین شدن  لباس تیم‌های ورزشی باشگاه‌های مس در مسابقات آتی به تصویر «حاج قاسم سلیمانی» سردار پر افتخار و رشید اسلام و محور مقاومت خبر داده بود.

بر اساس این گزارش، روز سه شنبه پیش از آغاز بازی تیم فوتسال باشگاه‌های مس سونگون ورزقان و شاهین کرمانشاه بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها با تقدیم گل به تمثال شهید والامقام سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی به مقام شامخ ایشان ادای احترام کردند و این دیدار با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

همچنین، پیش از آغاز بازی تیم‌های فوتبال مس کرمان با قشقایی شیراز و تیم فوتبال مس رفسنجان با سپیدرود رشت در روز چهارشنبه یاد و ذکر شهید سلیمانی بر قلب و زبان بازیکنان مس کرمان جاری شد و عوامل تیم فوتبال مس کرمان و رفسنجان در حالی بازی‌های دیروز خود برابر تیم‌های حریف را آغاز کردند که بازی کاملاً در حال و هوای شهادت سردار قلب‌ها حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

بازیکنان مس کرمان و مس رفسنجان با پیراهن‌های منقش به تمثال حاج قاسم سلیمانی بازی خود را آغاز کردند و پیش از شروع بازی برنامه ویژه‌ای برای گرامیداشت یاد این شهید همام ازسوی باشگاه مس کرمان و مس رفسنجان صورت گرفت.

اقتصاد کلانصنعت و معدن
شناسه : 81681
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا