رشد ۳۵ درصدی درآمد نمایشگاهی با وجود تحریم‌ها

به گزارش جهان صنعت نیوز به نقل از ایرنا: جم عزتی در توضیح شفاف سازی عملکرد این شرکت افزود: شفاف سازی ارتباط مستقیمی با مباحث ناکارآمدی و فساد در سازمان ها دارد.

به گفته این مسوول، هرچه در سازمان ها شفاف عمل کنیم همان‌قدر کارآمدی ها افزایش می‌یابد و در غیر این صورت مباحث مربوط به فساد، رانت‌ها و نارضایتی مردم بیشتر می‌شود.

دبیر هیات مدیره شرکت سهامی نمایشگاه ها خاطرنشان‌کرد: شفافیت به این معنی است که عملکرد یک سازمان برای مردم و مشتریان خود قابل مشاهده باشد و اگر انتقادی هم به مباحث عملکردی یک سازمان باشد، آن سازمان باید بتواند شفاف‌سازی کرده و دفاع داشته باشد.

عزتی یادآورشد: افزایش تعداد عناوین نمایشگاهی از ۷۴ به ۱۰۳ عنوان، به این معنی است که یک تفکر جمعی در مباحث مربوط به تقویم نمایشگاهی وجود داشته و بخش خصوصی نیز در این تصمیم‌گیری مشارکت داده شده است؛ یعنی فضا برای استفاده از خرد جمعی باز شد و همین امر باعث شده که تعداد نمایشگاه ها افزایش یابد.

وی اظهارداشت: تحقق الکترونیکی شدن فرایندها در شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران موجب شفافیت و افزایش نظارت آن بر عملکرد مجریان خواهد شد.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان

شناسه : 82070
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا