امروز سومین مرحله یارانه معیشتی واریز می‌شود

به گزارش جهان صنعت نیوز: مهدی قمصریان درخصوص اینکه آیا در تعداد سرپرستان خانوار دریافت کننده سومین مرحله حمایت معیشتی نسبت به مرحله قبل تغییری حاصل شده است یا خیر گفت: در این مرحله ۷۵۷ هزار و ۳۲۴ خانوار دیگر که درخواست بررسی مجدد آن‌ها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تایید شده، حمایت معیشتی مرحله اول و دوم و سوم را همزمان فردا شب دریافت خواهند کرد.

قمصریان گفت:کمک‌های معیشتی به تناسب بعد افراد خانوار پرداخت خواهد شد. به گونه‌ای که برای خانوار‌های تک‌نفره ۵۵ هزار تومان ، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز انجام می‌شود.

او افزود: مجموع خانوار‌های دریافت کننده حمایت معیشتی به ۱۸میلیون و ۹۹۷ هزار و ۹۶ خانوار رسیده است.

به گفته مهدی قمصریان ، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنان در حال ارزیابی سایر درخواست‌ها بوده و امکان تایید تعداد بیشتری از این خانوار‌ها در ماه‌های آتی وجود دارد و در هر مرحله که خانوار‌ها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مورد تایید قرار بگیرند حمایت معیشتی از مرحله نخست برای آن‌ها محاسبه و واریز خواهد شد.

سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی هم مطابق ماه قبل بیستم بهمن ماه واریز خواهد شد.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان

شناسه : 85891
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا