استاندارد شغلی امدادگری خودرو تدوین شد

به گزارش جهان صنعت نیوز: «شهرام روزبهانی» روز سه شنبه در دومین همایش هوشمند سازی امداد خودرو در دانشگاه علم وصنعت ایران افزود: تدوین این استاندارد گام مهمی در ارتقای شغلی و آموزشی فعالان بخش امدادخودرویی است.

وی اضافه کرد: اکنون فعالان این بخش می‌توانند نسبت به برگزاری کلاس‌های آموزشی براساس این استانداردها اقدام و برای ارتقای سطح مهارت‌های افراد فعال در این بخش اقدام کنند.

روزبهانی گفت: فعالان بخش امدادخودرویی از این به بعد می‌توانند برای شرکت در آزمون‌های مهارتی اقدام کرده و با کسب موفقیت در این آزمون‌ها مهارت‌های خود را بیش از پیش افزایش داده و خدمات مطلوب تری را به مردم ارائه دهند.

 معاون دفتر سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از برگزاری آزمونی در آینده نزدیک برای ارتقاء مهارتی خبرداد و خاطرنشان ساخت: شرکت های امدادگرخودرو که عضو انجمن صنفی شرکت‌های امداد خودرو هستند نیز می‌توانند برای ثبت نام در این آزمون از طریق سامانه اطلاع رسانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اقدام کنند.

وی پیرامون تدوین استاندارد های شغلی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: تدوین این استاندارد ها به افزایش مهارت در همه شغل ها کمک خواهد کرد و سرفصل جدیدی در ارتقای مهارتی صاحبان حرف مختلف است.

روزبهانی به فعالان بخش امداد خودرو توصیه کرد: مهارت‌های شغلی خود را از طریق آموزش‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ارتقاء داده تا بتوانند جایگاه ممتاز تری در میان همه شغل‌های کشور به دست آورند.

این مقام مسوول افزود:افراد فعال در بخش امدادگری خودرو که در کلاس‌های آموزشی شرکت کرده و این کلاس‌ها را با موفقیت به پایان برسانند گواهینامه‌های لازم را دریافت خواهند کرد.

 

اقتصاد کلان

شناسه : 85985
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا