احتمال تداوم افت سهام خودرویی ها تا پایان هفته

به گزارش جهان صنعت نیوز:عبداله لطفی کارشناس بازار سرمایه با اشاره به افت سهام گروه های خودرویی در بازار سرمایه به جهان صنعت نیوز گفت: احتمال اینکه این بازار تحت شایعه استعفای رئیس‌جمهور  قرار گرفته و باعث افت سهام آن شده باشد بسیار قوی است.

وی با اشاره به رشد منفی چند روز اخیر سهام خودرو و پیش بینی تداوم این روند گفت: به احتمال زیاد این روند از آغاز هفته آینده و فعالیت دوباره بازار‌های سرمایه افزیشی خواهد شد.

این فعال بازار سرمایه  افزود: یکی از فاکتورهای مهم و اثرگذار بر رشد مثبت روزهای اخیر خودرویی‌ها پیش از این افت به واسطه گزارش تجدید ارزیابی دارایی‌ها‌ی صورت گرفته از صنایع خودروسازی بوده که باعث شد بازار به سمت معامله این سهم‌ها پیش رود و در مسیر صعودی قرار بگیرد.

لطفی با پیش بیینی بهبود این وضعیت افزود:در واقع نمی شود گفت سهام خودرو افت کرده است در اصل این بازار دارد روند اصلاحی خود را طی می‌کند تا به نقطعه تعادل برسد.

وی با اشاره به اینکه خودروهایی در عمل زیان ده هستند گفت:ادر چند روز گذشته نماد خودرویی‌ها در صف فروش همچنان منفی هستند و خرید و فروش چشمگیری صورت نگرفته است، این روند احتمالا تا آخر هفته تداوم خواهد داشت.

 لطفی با اشاره به منفی بودن رشد اغلب سهام ها ادامه داد: تقریبا شاخص اغلب سهام‌ها امروز منفی است و این روند تحت تاثیر تعطیلات آخر هفته است و ثابت نخواهد بود.

 

بانک و بیمهپیشنهاد ویژه
شناسه : 88205
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا