کابوس رهن و اجاره

به گزارش خبرنگار جهان صنعت نیوز : بررسی ها از روند قیمتی واحدهای مسکونی در مناطق مختلف  تهران نشان می دهد که در مناطق شمالی شهر تهران به ویژه محله نیاوران میانگین فروش ملک نوساز حدود ۴۵ میلیون تومان و ملک کلنگی میانگین از متری ۵۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. در این رابطه سروش که در یکی از آژانس های املاک شمال تهران فعالیت دارد در خصوص وضعیت معاملات به جهان صنعت نیوز می گوید: در حوزه رهن و اجاره قیمت ها با توجه به سال ساخت و سایر شاخصه های مرتبط از متری ۶ میلیون شروع شده و تا ۱۵ میلیون تومان ادامه دارد .

این مشاور املاک در خصوص قیمت ها در مناطق جنوبی تهران به ویژه محله پیروزی گفت : میانگین قیمت ملک نوساز در حوزه فروش از متری ۲۰ میلیون تومان و در ملک های کلنگی از متری ۱۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است و در حوزه رهن و اجاره نیز با توجه به سال ساخت و سایر شاخصه های مرتبط میانگین قیمت از متری ۱ میلیون تومان شروع شده و تا ۳ میلیون تومان ادامه دارد.

وی در خصوص مناطق غربی تهران گفت : در محله پونک میانگین فروش ملک نوساز حدود ۲۵ میلیون تومان و ملک کلنگی میانگین از متری ۳۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است این قیمت در حوزه رهن .اجاره نیز با توجه به سال ساخت و سایر شاخصه های مرتبط میانگین قیمت از متری ۲  میلیون تومان شروع شده و تا متری ۶ تومان ادامه دارد.

سروش در خصوص قیمت ها در مناطق شرقی نیز افزود : در محله تهران پارس میانگین قیمت ملک نوساز در حوزه فروش از متری ۳۰ میلیون تومان و در ملک های کلنگی از متری ۱۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده است و در حوزه رهن و اجاره نیز با توجه به سال ساخت و سایر شاخصه های مرتبط میانگین قیمت از متری ۲ میلیون تومان شروع شده و تا ۶ میلیون تومان ادامه دارد.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانپیشنهاد ویژهمسکن
شناسه : 89022
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا