دام سودجویان برای فروش وعده ای ارز

جهان صنعت نیوز| همزمان با قرار گیری ایران در لیست سیاه  FATF و همچنین افزایش تقاضا در روزهای پایانی سال شاهد شدت گرفتن تنش ها در بازار ارز و طلا هستیم.

 این موضوع به همراه برخی مشکلات ایجاد شده در روند معاملات ارزی در سامانه نیما به افزایش هیجانات بازار و نگرانی های فعالان این حوزه منجر شده است.

در این رابطه برخی از شنیده ها حاکی از فروش ارز به صورت مدت دار خبر می دهد . به گونه ای که یک شرکت بسته بندی که در حوزه صارات فعالیت دارد با فروش بالغ بر  یک میلیون و ۳۰۰ هزار درهم به صورت مدت دار زمینه ی زیان بیش از ۶ هزار میلیار تومانی را برای بیش از ۲۰نفر از صرافان ، تولید کنندگان و صادرکنندگان را فراهم اورده است .

در این رابطه بررسی های صورت گرفته از فعالان بازار ارز در راسته ارز فروشان خیابان فردوسی حاکی از عدم تمایل این افراد برای ارائه اطلاعات تکمیلی در خصوص چگونگی وقوع این موضوع دارد.

البته خبر ها نشان می دهد که این شخص توسط پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر اختلال در نظام اقتصادی دستگیر شده است. این در حالی است که علی رغم تماس مکرر و ارسال پیام به روابط عمومی بانک مرکزی پاسخی از مرکز مالی و پولی کشور ارائه نشده است.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانپیشنهاد ویژه
شناسه : 90648
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا