مبلغی بابت کنسلی مراسم پرداخت نمی شود

به گزارش جهان صنعت نیوز:  با گسترش شیوع بیماری کرونا و با دستور وزارت بهداشت برگزاری مراسم در تمامی اماکن عمومی از جمله رستوران ها و تالار های پذیرایی ممنوع اعلام شد که این موضوع از سوی معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت پایتخت به اتاق اصناف ابلاغ شده است .طی این ابلاغیه اتحادیه تالارداران موظف هستند کل مبلغ بیعانه ای که برای رزرو دریافت کرده‌اند را بازگردانند. و دراین ابلاغیه تاکید شده است مدیران تالارها برای فسخ قرارداد مجاز به دریافت هیچ وجهی نیستند.

این در حالی است که بررسی ها نشان می دهد برخی از برگذارکنندگان مراسم ها در از اشخاص درخواست پرداخت خسارت ۲۰ تا ۵۰ درصدی دارند.

در این خصوص رئیس اتحادیه تالارداران به «جهان صنعت نیوز» گفت : ابلاغیه ای مبنی بر این موضوع به دست ما نرسیده است. بنا براین تالار ها در صورت کنسلی مطابق با روال معمول عمل می کنند.

خسرو ابراهیمی نیا با عنوان اینکه تمامی پرسنل تالار ها و مجالس از کارت سلامت بهداشتی برخوردارند گفت: کسی مانع از برگذاری مراسمات نشده است و تمامی رستوران ها و سالن ها به فعالیت خود مشغول بوده و دولت در این خصوص ابلاغیه ای صادر نکرده است.

وی افزود : اتحادیه در این خصوص اعلام کرده در صورتی که مهمان ها در مراسم حضور پیدا نکنند. مبلغ قرارداد به مشتری بازگرداننده خواهد شد تا برای عقد قرارداد درتاریخ دیگری پرداخت شود.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانپیشنهاد ویژهصنعت و معدن
شناسه : 91620
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا