امور بانکی خود را غیرحضوری انجام دهید

به گزارش جهان صنعت نیوز:   بهزاد جلیلیان روز چهارشنبه با بیان اینکه بسترهای لازم برای انجام خدمات غیرحضوری بانکی در شبکه اینترنت فراهم شده است از مردم خواست با استفاده از سامانه‌های بانکداری الکترونیک و بانکداری دیجیتال امور بانکی خود را انجام دهند.

او از مردم خواست در صورت امکان از حضور در شعب بانکی خودداری کنند و گفت: خدمات الکترونیکی بانک‌ها امروز به راحتی در دسترس همه مشتریان قرار دارد و با استفاده از این خدمات، مراجعه حضوری به شعب بانک‌ها را به حداقل می رساند و این عدم مراجعه نقش مهمی در سلامت مشتریان دارد.

وی در ادامه با اشاره به شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا در جامعه، گفت: یکی از راهکارهای پیشگیری از انتشار این ویروس تجمع نکردن و جلوگیری از ازدحام جمعیت است که از این رو از مردم می خواهیم از مراجعه حضوری به شعب بانکها خودداری کنند.

مدیر امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود با بیان اینکه کارکنان شبکه بانکی روزهای پرتب و تاب و پرمشغله ای را در اسفندماه سپری میکنند، گفت: امور بانکی معمول و همچنین پرداخت حقوق بهمن و اسفند، عیدی، یارانه، پرداخت سود سهام عدالت و همچنین افزایش دریافت و پرداخت‌های مشتریان موجب می شود شعب بانک ها بیش از پیش با ازدحام جمعیت رو به رو شده و ترافیک کاری بانک ها به طور چشمگیری افزایش یافته است.

جلیلیان اضافه کرد: با وجود کاهش ساعت کار بانک‌ها و افزایش سقف نقل و انتقال‌ها و با وجود انواع سامانه‌ها و اپلیکیشن‌های بانکی، متأسفانه باز هم شاهد ازدحام جمعیت در اکثر شعب بانک‌ها هستیم که این رویه می تواند برای سلامتی کارکنان و مشتریان خطرآفرین باشد.

وی تصریح کرد: در چند روز گذشته، چهار نفر از همکاران شریف و فداکار ما در بانک های تجارت، رفاه، مسکن و ملی در حین انجام وظیفه و خدمت به مردم به ویروس کرونا آلوده و جان به جان آفرین تسلیم کردند.

او اظهار امیدواری کرد که با رعایت نکات بهداشتی توسط مردم و همکاران و همچنین کاهش مراجعات مشتریان به بانک‌ها، دیگر شاهد چنین ضایعه دردناکی نباشیم.

رییس کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش توصیه هایی برای افرادی که به شعبات بانکی مراجعه می کنند نیز کرد و گفت: حضور در شعبه بدون همراه، رعایت فاصله با مشتریان دیگر و حضور خارج از شعبه تا زمان رسیدن نوبت در صورت شلوغ بودن از جمله راهکارهایی است که انتظار داریم مردم آن را رعایت کنند.

جلیلیان همچنین افزود: در تمام بحران ها اصلی ترین کمک کننده به مردم خود مردم هستند و انتظار می رود با رعایت نکات بهداشتی صادر شده توسط مسوُولان بهداشت و عدم حضور در مکان های شلوغ و سربسته نظیر بانک با استفاده از خدمات الکترونیکی، نقل و انتقال و دریافت پول و پرداخت ها را انجام دهند.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا استان کرمانشاه با بیان اینکه اکنون ۵۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: تاکنون آزمایش‌ کرونا ۱۷ بیمار در استان مثبت اعلام شده که ۲ نفر از آنان فوت کرده است.

دکتر «محمدابراهیم شکیبا» عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۲۸۹ نفر بیمار مشکوک به کوئید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری شدند که ۲۳۵ نفر از آنان ترخیص شده‌اند.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 92533
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا