اپلیکیشن‌ها برای مقابله با کرونا به کمک مادران می‌آیند

به گزارش جهان صنعت نیوز: در این طرح ملی ، بیش از یکصد نفر از کارشناسان مجرب و متخصص انجمن علمی مامایی ، آمادگی کامل اطلاع رسانی و مشاوره آنلاین به متقاضیان ، در حوزه سلامت جسمانی و روانی را از طریق این اپلیکیشن خواهند داشت به گونه‌ای که  بابت درخواست هر متقاضی یک کارشناس یا مشاور تا ٢۴ ساعت و بطور آنلاین در اختیار درخواست کننده قرار می‌گیرد و پاسخگوی سوالات وی خواهد بود. همچنین علاوه بر مشاوره آنلاین ، صدها محتواهای ویدیویی آموزشی در حوزه بهداشت، مراقبت و سلامت نیز از طریق این اپلیکیشن در دسترس خانواده‌ها و کاربران قرار داده می‌شود.

به همین منظور جهت برخورداری از خدمات طرح فوق و انجام مشاوره رایگان و انلاین سلامت جسمی و روحی از بخش سرویس‌های اپلیکیشن نوکو می‌توانید استفاده کنند.

لازم به ذکر است، اپلیکیشن نوکو که در حوزه خانواده و سلامت  فعالیت می‌کند افتخار همکاری با ده‌ها بیمارستان، پزشک ، متخصص و انجمن‌های علمی حوزه سلامت را در کارنامه خود دارا بوده  و از طرف معاونت علمی ریاست جمهوری نیز به عنوان شرکت خلاق معرفی گردیده و دارای لوح تقدیر به عنوان برگزیده کشوری از جشنواره رسانه‌های دیجیتال است.

 

اخبار برگزیدهدانش و فناوری
شناسه : 94446
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا