روش‌های پولدار شدن

به گزارش جهان صنعت نیوز:   راه انداختن هر کار تازه ای سرمایه می خواهد اما نه سرمایه میلیاردی، سرمایه اصلی افرادی که این روزها به اسم موفق و سرمایه دار می شناسیمشان هوش، زمان سنجی ، ابتکار و ریسک پذیری شان است.

در گذشته پولدارشدن محدود به مردان و زنان میانسال بود. در دهه‌های پیش اگر کسی در جوانی پولدار می‌شد بسیاری از افراد تعجب می‌کردند. اما امروزه نسل جوان نیز داستان موفقیت‌های بزرگ خود را دارند. ثروتمند شدن جوانان را می‌توان به عصر انفجار اطلاعات و تکنولوژی امروز نسبت داد.

هرکس بیشتر بیاموزد، شانس موفقیت خود را رقم می‌زند و اینترنت نقش بزرگی در این زمینه دارد. این بیشتر آموختن و تشنه رشد بودن، ریشه برتری افراد موفق در مقایسه با نسل‌های قبل است. در این گزارش به برخی از این کارها اشاره می کنیم.

 

۱.پولدار شدن از طریق یک حرفه

برای این کار ابتدا دانش آکادمیک فرا بگیرید سپس حرفه آینده‌تان را درست انتخاب کنید با این کار مکان درستی را برای فعالیت شغلی فراهم می کنید و در این راستا شغلی برای کسب تجربه پیدا کنید بعد از اینکه به خوبی تجربه کسب کردید شغل و کارفرمایتان را تغییر دهید.بعد از کسب تجربه کافی در حرفه مورد نظر خود تجارت شخصیتان را راه‌اندازی کنید.

۲.پولدار شدن از طریق سرمایه‌گذاری

سرمایه‌گذاری کردن در تحصیل می تواند تاثیر زیادی در آینده کاریتان داشته باشد با انتخاب رشته صحیح بعدها چند برابر هزینه سرمایه گذاری شده برای تحصیل خود را به دست خواهید آورد.

در بازارهای مالی سرمایه‌گذاری کنید. این بازارها محل مناسبی برای چند برابر کردن پول شما هستند حتی خرید و فروش سهام شرکت‌های معتبر و اوراق قرضه راهی مطمئن برای ایجاد درآمد فرعی است.

در مستغلات سرمایه گذاری کنید. خرید املاک استیجاری یا زمین در مکان های رو به رشد، سرمایه گذاری است که شما همواره برنده آن خواهید بود اما اگر فرد ریسک پذیری نیستید می توانید با خرید یک واحد استیجاری، نه تنها از افزایش سرمایه خود مطمئن شوید، بلکه از اجاره ماهانه آن استفاده کنید.

وقت خود را سرمایه بدانید. به جای اینکه چند ساعت در روز را به بطالت صرف کنید، سعی کنید برای کل روزتان برنامه ریزی داشته باشید. به طوریکه از هر زمانی برای یادگیری مطالبی مانند ساز و کارهای اقتصادی، عملکرد شرکت های بورس، مدل های ریاضی ساده و پیشرفته تحلیل مالی و … استفاده کنید.

ثروت خود را حفظ کنید زیرا دارایی شما همواره از بازار تاثیر می‌پذیرد و بازار هم که پستی و بلندی های خود را دارد.این در صورتی است که اگر شما در زمانی که بازار در شرایط خوبی به سر می‌برد، بی خیال باشید و استفاده حداکثر را نبرید، در زمان رکود محکوم به شکست و بازگشت به پله نخست خواهید بود.

۳.پولدار شدن از طریق پس انداز روزانه

چند حساب پس‌انداز باز کنید زیرا بهتر است هر فردی بیش از یک حساب پس انداز داشته باشد تا با ریختن مقداری از درآمد ماهانه در حساب‌های دیگر از خرج های اضافی جلوگیری کند.

بودجه‌بندی کنید. به طوریکه یک بودجه ماهانه که تمامی هزینه‌های اولیه شما را پوشش دهد، مقرر کرده و مقدار کمی را هم برای تفریح و سرگرمی کنار بگذارید.

به ماشین و منزل سطح پایین رضایت دهید اما قانع نباشید زیرا با این کار ماهانه مقدار زیادی پول پس انداز خواهید کرد تا اینکه روزی برسد که بتوانید بهترین منزل و ماشین را بخرید بدون اینکه چیزی از درآمدزایی شما کم شود.

۴.پولدار شدن از طریق اینترنت

راه انداختن یک سایت چندان هم پول نمی‌خواهد و بدون سرمایه هم می‌توان شروع کرد، به شرط اینکه ابتکار داشته، وارد حوزه‌ای بشوید که تخصص آنرا را داشته باشید، می‌توانید از آن کسب درآمد کنید.کلید کار در ترکیب ایده‌ها و مهارت‌هاست.

۵.پولدار شدن با صنایع دستی

هنر همیشه بازار دارد به شرط آنکه نیازسنجی کنید و بدانید چه چیزی در چه زمانی و برای چه کسانی جذابیت دارد آن وقت است که به راحتی می‌توانید هنر دست خودتان را به بالاترین قیمت بفروشید و کلی سود کنید.این در حالی است که صنایع دستی و هنری شما باید خلاقانه باشد و کیفیت و قیمت مناسبی داشته باشد.

۶.پولدار شدن با صنایع غذایی

خوردنی همیشه بازار دارد به شرط اینکه مبتکر باشید و سبک ارائه محصولات‌تان متفاوت باشد.

۷.پولدار شدن با ارائه خدمات

حوزه خدمات این روزها بازار خوبی دارد به شرط آنکه ابتدا موقعیت‌سنجی کنید که در چه منطقه‌ای و چه حوزه‌ای، چه خدمتی کم و یا محدود است.البته سنگ بزرگ برندارید و در سطح توان خودتان وارد عرصه شوید.

۸.پولدار شدن با بازاریابی و فروش

اگر بدون سرمایه هستید حتما لازم نیست خودتان تولیدکننده باشید.می‌توانید محصولات دیگران را بفروشید و پورسانت بگیرید . در این بین بازاریابی اینترنتی یکی از پرسودترین و پردرآمدترین کارهاست.

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژهخواندنی
شناسه : 95553
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا