xtrim

نیازی به مراجعه حضوری مشتریان سایپا به معاونت فروش نیست

به گزارش جهان صنعت نیوز:  «حسین کاظمی طرقی» افزود: گروه خودروسازی سایپا از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور، با ایجاد فضا و فرصت مراجعه غیرحضوری مشتریان به معاونت بازاریابی و فروش، مسائل و مشکلات آنان را مورد پیگیری قرار داد.

به گفته وی، این بسترها همچنان فعال هستند و نیازی به مراجعه حضوری مشتریان به این معاونت وجود ندارد.

کاظمی تاکید کرد: با توجه به اخطارهای جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص افزایش شیوع کرونا، از مشتریان خود می خواهیم از ظرفیت‌های غیرحضوری ایجاد شده، برای پیگیری مسائل و رفع مشکلات خود استفاده کنند.

opal

معاون بازاریابی و فروش سایپا تاکید کرد: این اقدام با هدف حفظ سلامت مشتریان و بهبود و تسریع در پاسخ‌گویی این معاونت انجام می‌شود.

دوشنبه گذشته گروه صنعتی سایپا موفق به تولید یکصد هزارمین خودروی خود در سال ۹۹ شده که با وجود تحریم‌ها و مشکلات ناشی از کرونا، امیدوارکننده است.

مطابق آمارها، این خودروسازی موفق شده در مقایسه با پارسال ۵۵ درصد بیشتر خودرو فاکتور کرده و به مردم تحویل دهد.

تولید ۱۰۰ هزار خودرو معادل ۱۰ برابر تعداد خودروهای به فروش رفته در طرح فروش فوق‌العاده اخیر این خودروساز است.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 116582
لینک کوتاه :