تشریح عملکرد شرکت توزیع نیروی برق گیلان

جهان صنعت نیوز| جمشید طالبی خاطرنشان کرد:  در سال ۹۷ برای تامین برق مطمئن مشترکین و اصلاح شبکه‌های توزیع برق با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا و رشد مصرف انرژی در استان گام‌های بزرگ و موثری برداشته شد‌.

وی گفت:  با تلاش کارکنان ساعی این شرکت و به رغم تنگناهای مالی موجود درسال ۱۳۹۷‌، قریب به ۶۸۰ کیلومتر خطوط شبکه فشار متوسط (۲۰ کیلوولت) و شبکه فشار ضعیف به صورت زمینی و کابل خودنگهدار‌، برای  ۴۷۳۴۵ مشترک جدید و رفع ضعف برق تعدادی از مشترکین قبلی (با توجه به رشد جمعیت و رشد مصرف برق) شهری و روستایی در کلیه مناطق استان گیلان احداث شد‌.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: در این بازه زمانی‌، تعداد ۶۶۶  دستگاه ترانسفورماتور (کمپکت‌، زمینی و هوایی) با ظرفیت ۸۹۶۴۵ کیلوولت آمپر، نصب و افزایش قدرت داده شد  و بیش از ۷۸ کیلومتر شبکه معابر هوایی و زمینی جهت روشنایی معابر درسطح شهر و روستا احداث شد‌، برای مجموع شبکه روشنایی معابر فوق‌الذکر تعداد  ۲۹۰۰  دستگاه چراغ  لاک‌پشتی با لامپ‌های گازی پربازده  نصب شد‌.

طالبی افزود : پیک بار مصرف در سال ۹۷ در استان گیلان‌، ۹ مرداد ساعت ۱۴ به وقوع پیوست و برابر با رقم بی‌سابقه ۶۵/۱۶۴۸ مگاوات بود که این عدد در مقایسه رقم سال گذشته (۶۵/۱۴۴۳) افزایش قابل ملاحظه ۷/۱۶ درصدی را نشان می‌دهد.

طالبی اظهار داشت : سال ۱۳۹۷ با کسب رتبه‌ها و مقام‌هایی برای شرکت توزیع نیروی برق استان همراه بود که از جمله آنها می‌توان به کسب عنوان دستگاه برگزیده استانی و رتبه اول درگروه شرکت‌های دولتی استان گیلان در ارزیابی مدیریت عملکرد (جشنواره شهید رجایی ) اشاره کرد.

رییس هیات‌مدیره  و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد : ضروری است مردم شریف استان با به کارگیری راهکارهای مصرف صحیح انرژی در خانه و محیط‌های کسب‌وکار  ضمن کاهش دادن بهای برق مصرفی خود‌، نقش اجتماعی و حیاتی در تامین آسایش و رفاه شهروندان ایفا کنند‌، لذا امیدواریم با همکاری مشترکین محترم که همواره یاور و پشتیبان کارکنان توزیع برق گیلان بوده‌اند بتوانیم تابستان و فصل گرم پیش‌رو را با کمترین مشکل پشت سر بگذاریم.

طالبی افزود: وصول مبلغ بدهی بخش‌های مختلف مشترکین به شرکت‌، تاثیر چشمگیر و بسزایی در خدمت‌رسانی مطلوب‌تر و با کیفیت بهتر به مردم شریف استان خواهد داشت.

اقتصاد کلان

شناسه : 19637
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا