xtrim
سخنگوی سازمان هواپیمایی پاسخ داد؛

چگونه گران فروشی بلیط هواپیما را گزارش دهیم؟

سخنگوی سازمان هواپیمایی از تشدید بازرسی‌ها از دفاتر خدمات مسافرت هوایی و شرکت‌های هواپیمایی با هدف بررسی وضعیت بازار فروش بلیت هواپیما و گرانفروشی احتمالی تا پایان تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز؛ «میراکبر رضوی» سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: برابر دستور معاون دادستان و ریاست شعبه ۳۰ دادسرای عمومی و انقلاب فرودگاه مهرآباد، همچون سال‌های گذشته، بازدید و بازرسی مستمر و میدانی از دفاتر خدمات مسافرت هوایی و شرکت‌های هواپیمایی در سطح شهر تهران آغاز شد.

رضوی افزود: بازرسی‌ها توسط تیم مشترک بازرسی دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت، پلیس امنیت اقتصادی، سازمان صنعت و معدن و تجارت و همچنین سازمان هواپیمایی کشوری صورت گرفت.

وی تصریح کرد: هدف از تشکیل تیم مشترک بازرسی دستگاه‌های نظارتی، بررسی وضعیت بازار فروش بلیت هواپیما، گرانفروشی احتمالی، وضعیت تقاضای بازار و رصد عملکرد شرکت‌های هواپیمایی در رسیدگی به امور مسافران و تأخیرات پروازی و برخورد با سایت‌های فروش و یا دلالان مخل نظم در عرضه بلیت هواپیماست.

opal

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: در این راستا از دو شرکت خدمات مسافرتی مادر تخصصی تهیه و توزیع فروش بلیت هواپیما بازدید شد و ضمن استماع نظرات و دیدگاه‌های مدیران بازرگانی این شرکت‌ها، راهکارهای کاربردی لازم برای ایجاد نظم در فروش بلیت هواپیما با نرخ مصوب و جلوگیری از اختلال در بازار با افزایش غیر قانونی تا صدور ابلاغیه ستاد تنظیم بازار به آنان اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه بازرسی‌ها به صورت سرزده از دفاتر مسافرتی و شرکت‌های هواپیمایی تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت، گفت: مسافران و هموطنان می‌توانند، نقطه نظرات و شکایات خود در خصوص گران‌فروشی بلیت را از طریق مراجعه به سایت سازمان به آدرس caa.gov.ir در سامانه حقوق مسافر ثبت و پیگیری کنند.

منبع: سازمان هواپیمایی کشوری

مسکن
شناسه : 329950
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *