xtrim

شکایت کاربران از کندی پیام‌رسان ایتا / علت چیست؟

در ماه‌های اخیر بسیاری از کاربران به علت اختلال در پیام‌رسان داخلی ایتا از کندی این پیام‌رسان داخلی در برخی از ساعت‌های شبانه‌روز گلایه داشتند.

 

به گزارش جهان صنعت نیوز، پیام رسان ایتا محصول شرکت (اندیشه یاوران تمدن امروز) است که در سال ۱۳۹۶ شروع به فعالیت کرد. این پیام رسان با بیش از چندین میلیون کاربر در ایران، یکی از پیام‌رسان های محبوب ایرانی می‌باشد.

در چندروز اخیر کاربران این پیام‌رسان داخلی گلایه بسیاری را درباره اختلالات بوجود آمده در این پیام‌رسان داشتند که در همین راستا «محسن غفاری»، مدیرعامل ایتا با اشاره به این که اختلال‌ها به دو دسته تقسیم‌بندی می‌شوند اظهار داشت: اختلالات موجود یا مرتبط به سیستم ایتا هستند یا به شبکه کشوری مربوط است، در چند هفته اخیر اختلالی که مرتبط با پیام‌رسان ایتا باشد، نداشته‌ایم. گاهی اختلال‌هایی دیده می‌شود که مرتبط با شبکه کشوری است و آن هم در حال برطرف شدن است.

مدیرعامل ایتا افزود: در دو سه هفته اخیر چنین اختلال‌هایی محدود بوده فقط گاهی در بعضی ساعت‌های شب برای برخی مردم مشکلاتی ایجاد می‌شده که ارتباطی با سیستم ایتا نداشته است.

opal

مشکلات کاربران آیفون به علت تحریم است

مدیرعامل ایتا درباره مشکلاتی که کاربران آیفون دارند گفت: فقط ۲ درصد از کاربران ما دستگاه آیفون دارند و نرم‌افزار را از طریق اپ‌استور‌های ایرانی تهیه کرده‌اند. متاسفانه نسخه iOS ما کمی قدیمی است به این دلیل که خود شرکت اپل نرم‌افزار‌های ایرانی را تحریم کرد.

غفاری در خصوص راهکارهای برطرف شدن مشکلات نسخه iOS ایتا گفت: به تازگی از استورهای داخلی استفاده می‌کنیم و امیدواریم در نسخه آتی این مشکلات تا حدی برطرف شود اما علت اصلی مشکلات تحریمی است که از سوی شرکت اپل اعمال شده و تا زمانی که رفع نشود، نمی‌توانیم موفقیت بزرگی در بهبود نسخه iOS کسب کنیم./تسنیم

دانش و فناوری
شناسه : 333394
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *