چهارمین همایش ملی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش با حضور

چهارمین همایش ملی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش با حضور و حمایت هلدینگ صنایع شیمیایی ایران در حال برگزاری است.

به گزارش جهان صنعت نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران، در این نمایشگاه و همایش تخصصی که از ۲۴ لغایت ۲۶ بهمن در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش در حال برگزاری است، هلدینگ صنایع شیمیایی ایران به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده نهاده های شوینده بعنوان حامی ساخت داخل و شرکت های دانش بنیان در محل غرفه ضمن انعکاس اقدامات انجام شده در همکاری با شرکت‌های دانش بنیان در جهت تأمین و ساخت تجهیزات و قطعات از داخل کشور، به ارائه خدمات و طرح‌های انجام شده و در دست اقدام پرداخت.

این نمایشگاه به میزبانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و همکاری معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت و انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش برگزار شده است. انتقال دانش فنی و خدمات مهندسی، حمایت از صنایع پایین‌دستی، توجه به نقش پژوهش و فناوری، حمایت و استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان و نوآور، توسعه ابزار‌های مالی با هدف توسعه صنعت پتروشیمی، تبیین اهمیت و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، از مهمترین محور‌های دوره چهارم این نمایشگاه است. این نمایشگاه برای حضور گسترده مجتمع‌ها و فعالان پتروشیمی، پالایش و پتروپالایشی، شرکت‌های دانش‌بنیان، سیستم بانکی و بازار سرمایه و تولیدکنندگان فعال بخش خصوصی برگزار شده است به طوری که حدود ۳۰۰ شرکت معتبر داخلی در آن حضور دارند.

نفت و پتروشیمی

شناسه : 334301
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا