ثبت نام مجدد کتب درسی برای جاماندگان
ثبت سفارش کتابهای درسی دانشآموزان میانپایه و ویرایش سفارش دانشآموزان از روز ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی امکانپذیر است.
به گزارش جهان صنعت نیوز، تمامی دانشآموزان میانپایه که تاکنون نسبت به ثبت سفارش کتابهای درسی خود اقدام نکردهاند. از روز چهارشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ در صورت ثبتنام قطعی در مدرسه برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، میتوانند ضمن مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی (my.medu.ir و irtextbook.ir و my.gov.ir) نسبت به ثبت سفارش کتابهای درسی خود اقدام کنند.
لازم به ذکر است دانشآموزانی که به دلیل تغییر پایه تحصیلی یا رشته تحصیلی یا مدرسه محل تحصیل نیاز به اصلاح سفارش دارند. از روز چهارشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ میتوانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی نسبت به اصلاح سفارش خود اقدام کنند.
صدور حواله توزیع کتابهای درسی
شایسته است با توجه به زمان باقیمانده تا شروع سال تحصیلی جدید و توزیع کتاب درسی از مناطق به مدارس، تمامی دانشآموزان پایههای ورودی نسبت به ثبتنام قطعی خود در سامانه سیدا و ثبت سفارش کتاب درسی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی اقدام کنند.
همچنین لازم به یادآوری است. صدور حواله توزیع کتابهای درسی برای دانشآموزان مشروط به ثبتنام قطعی آنها در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ در مدرسه و نیز ثبت سفارش کتابهای درسی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی است.
منبع: تسنیم
اجتماعی و فرهنگیلینک کوتاه :