xtrim

تولید آیفون ۱۵ در هند آغاز شد

تولید آیفون ۱۵ بخشی از استراتژی بزرگتر اپل برای گسترش و تسریع فعالیت های تولید آیفون در هند است.

 

به گزارش جهان صنعت نیوز، شرکت اپل با آغاز تولید نسل بعدی آیفون ۱۵ خود در ایالت تامیل نادو، اقداماتی را برای بهبود عملیات تولیدی خود در هند انجام می دهد. هدف این حرکت استراتژیک پل زدن شکاف بین فعالیت‌های تولیدی مستقر در هند و پایگاه تولید اولیه آن در چین است.

کارخانه گروه فناوری فاکسکان در شهر سریپرمبودور، مشغول آماده‌سازی است تا چند هفته پس از آغاز ارسال آنها از کارخانه‌های چین، جدیدترین گوشی‌های آیفون را تحویل دهد و می‌خواهد حجم تولید آیفون‌های جدید در هند را به سرعت افزایش دهد.

این ابتکار بخشی از استراتژی بزرگتر اپل برای گسترش و تسریع فعالیت های تولید آیفون در هند است. اپل با افزایش حجم آیفون های جدید تولید شده در این کشور قصد دارد حضور خود را در بازار هند تقویت کند و از تقاضای رو به رشد برای محصولات خود سرمایه گذاری کند.

opal

این گسترش تولید در هند اهداف متعددی را دنبال می کند. این نه تنها به اپل کمک می کند تا به طور موثرتر به بازار هند رسیدگی کند، بلکه با فشار دولت هند برای تولید داخلی تحت ابتکار «ساخت در هند» همسو می شود. با مشارکت در تولید محلی، اپل می‌تواند از مشوق‌های مالیاتی خاص و هزینه‌های پایین‌تر نیز استفاده کند.

به طور کلی، تصمیم اپل برای شروع تولید نسل بعدی آیفون ۱۵ خود در تامیل نادو نشان دهنده تعهد این شرکت به تقویت قابلیت های تولیدی خود در هند و موقعیت استراتژیک خود برای رشد در این بازار مهم است.

اپل که دفتر مرکزی آن در کوپرتینو، کالیفرنیا قرار دارد، ابتکاری چند ساله را برای تنوع بخشیدن به عملیات تولیدی خود در خارج از چین انجام داده است.

 اپل تنها بخش کوچکی از مونتاژ آیفون خود را در هند انجام می‌داد که منجر به تاخیر قابل توجهی در مقایسه با تولید چین می‌شد. این تاخیر بین دو پایگاه تولیدی در سال گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافت. تا پایان ماه مارس، اپل موفق شد حدود ۷ درصد از آیفون های خود را در هند تولید کند.

تلاش‌های اپل برای گسترش ردپای تولید خود در هند با عوامل مختلفی از جمله تمایل به استفاده از بازار مصرف‌کننده رو به رشد این کشور، بهره‌گیری از مزایای تولید محلی و کاهش وابستگی به یک مکان تولیدی منفرد انجام می‌شود.

نسل بعدی آیفون ۱۵ که پیش‌بینی می‌شود در ۱۲ سپتامبر رونمایی شود، در یک بازه زمانی سه ساله مهم‌ترین به‌روزرسانی را به ارمغان می‌آورد.

به عنوان بخشی از رشد استراتژیک خود در هند، اپل اولین فروشگاه های خرده فروشی خود را در ماه آوریل افتتاح کرد. بازار هند به عنوان یک فرصت دوگانه برای اپل در نظر گرفته می شود: هم به عنوان یک بازار خرده فروشی رو به رشد و هم به عنوان یک مرکز تولید حیاتی برای محصولاتش در دراز مدت. در سه ماهه منتهی به ژوئن، فروش آیفون در هند شاهد رشد دو رقمی بود و به اوج جدیدی رسید. در حالی که اپل آمار فروش دقیقی را اعلام نکرده است، این رشد نشان دهنده افزایش تقاضا برای محصولاتش در بازار هند است./تسنیم

دانش و فناوری
شناسه : 368657
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *