نظری؛ یک رفاقت شیرین

شرکت نظری امسال با شعار «قصه رفاقتی که از همه جا شنیده می‌شه» حضور پر رنگی در نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات داشت.

به گزارش جهان صنعت نیوز، یکی از شرکت‌های فعال در بیست‌ودومین دوره نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات، شرکت نظری است که با شعار قصه رفاقتی که از همه جا شنیده می‌شه در این نمایشگاه حضور پیدا کرد. گروه صنعتی نظری در سال ۱۳۷۳ به صورت سهامی خاص در شمال غرب کشور تاسیس شد و توانست سهم قابل توجهی از بازارهای داخلی و خارجی را به خود اختصاص دهد.

کیک و کلوچه نظری

گروه صنعتی نظری با ایجاد هفت واحد تولیدی مجزا و اشتغال بیش از ۳هزار نفر و به‌کارگیری از تجهیزات پیشرفته و فناوری‌های روز دنیا بر اساس بالاترین استانداردهای داخلی و بین‌المللی، در طول فعالیت سه دهه‌ای خود با تلاش مستمر و پویا و کنترل دقیق فرآیند تولید و نظارت مستقیم و منظم توسط واحد کنترل کیفی اینک توانسته برای سومین سال متوالی واحد نمونه ملی معرفی و در زمره شرکت‌های برتر صنعت غذایی کشور محسوب شود.

اساسی‌ترین ماموریت گروه صنعتی نظری استفاده از تمام ظرفیت‌های خود در جهت ارتقای بهره‌وری و تولید محصولات با تنوع و کیفیت بالا است.

حضور پرقدرت نظری در بازارهای داخلی و خارجی

محمد کعبی مدیر اجرای گروه نظری در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات در گفت‌وگو با «جهان‌صنعت» گفت: گروه نظری، واحد تولیدی محصولات آردی با ۶۰ قلم محصولات پر‌فروش بازار است که در تبریز مشغول به فعالیت است، همچنین گروه نظری در هفت واحد تولیدی دارای کارخانه است و در حال حاضر دو هزار نفر مشغول به کار هستند. واحد جدیدی نیز در حال راه‌اندازی است و تا ماه آینده ۱۵۰ نفر به خانواده نظری افزوده می‌شود.
وی بیان کرد: اهدافی که شرکت از سال ۹۵ به بعد برای خود تعریف کرد این بود که فروش داخلی را قدرتمند انجام دهد و در حال حاضر به حدود ۷۰ درصد پوشش داخلی دست پیدا کرده‌ است.
کعبی همچنین بیان کرد که اکنون محصولات نظری به ۱۸ کشور شامل کشورهای حوزه خلیج‌فارس، عراق، آذربایجان، استرالیا، بلغارستان و کشورهای شمال اروپا صادر می‌شود و در این نمایشگاه نیز با سه کشور دیگر قرارداد همکاری منعقد شده ‌است.

رقابت با برندهای‌ مطرح جهان

امیر ایوبی مدیر فروش مرکز اصفهان گروه نظری در گفت‌وگو با «جهان‌صنعت» بیان کرد: تمام سعی و تلاش گروه نظری، ارائه محصول با‌کیفیت و قابل دسترس برای مردم است. به بیان دیگر با توجه به افزایش هزینه خانوار، گروه نظری در تلاش است که بهترین و سالم‌ترین محصول را به بازار عرضه کند.
وی گفت: اکنون به نقطه‌ای رسیدیم که می‌توانیم بگوییم ۸۰ درصد مارکت‌ها را پوشش می‌دهیم و دسترسی بسیار راحت‌تری برای مصرف‌کننده ایجاد کرده‌ایم.
ایوبی ضمن بیان اینکه گروه نظری به کشورهایی همانند ترکیه، عراق، روسیه و امارات صادرات انجام می‌دهد، گفت: نظری به جایگاهی رسیده است که به راحتی با برندهای بزرگ دنیا رقابت می‌کند.

صنعت و معدن

شناسه : 374036
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. با تشکر از تیم پایگاه خبری تحلیلی جهان صنعت نیوز،
    مقاله خیلی عالی بود،
    خبر حضور پررنگ برند کیک و کلوچه نظری در ۲۲مین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات ایران در رسانه اقتصاد آفرین هم خوب بود که بازتاب گسترده ای داشت،
    ممنونم از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا