تضمین درآمد بالای ۱۰۰ میلیون تنها با فروش فوم EVA

اگر دنبال یک درآمد خوب هستید، می‌توانید تنها با فروش فوم EVA درآمد بالایی داشته باشید. فروشندگی گاهی دشوار است و نیاز به سال‌ها آموزش و یادگیری پیچ‌و‌خم‌های کار را دارد. اما برای فروش فوم EVA تجربه چندان و دانش تخصصی نیاز ندارید. با توجه به کاربردهای زیاد این فوم، کسب‌وکارهای مختلفی به آن نیاز دارند؛ پس می‌توانید با کمی تلاش و کسب آمادگی، بیش‌ از 100 میلیون تومان از این راه درآمد کسب کنید.

اگر دنبال یک درآمد خوب هستید، می‌توانید تنها با فروش فوم EVA درآمد بالایی داشته باشید. فروشندگی گاهی دشوار است و نیاز به سال‌ها آموزش و یادگیری پیچ‌و‌خم‌های کار را دارد. اما برای فروش فوم EVA تجربه چندان و دانش تخصصی نیاز ندارید. با توجه به کاربردهای زیاد این فوم، کسب‌وکارهای مختلفی به آن نیاز دارند؛ پس می‌توانید با کمی تلاش و کسب آمادگی، بیش‌ از ۱۰۰ میلیون تومان از این راه درآمد کسب کنید.

قبل از این‌که راه فروش فوم EVA را به شما یاد بدهیم، لازم است با این فوم آشنا شوید و درباره کاربردها و انواع آن اطلاعات بیشتری کسب کنید تا بتوانید با آمادگی بیشتری وارد کار فروش فوم EVA شوید.

کسب وکارهای مختلف به انواع و کیفیت‌های گوناگونی از فوم EVA نیاز دارند. علاوه بر این لازم است به عنوان یک فروشنده، ضخامت‌ها و کاربرد هر کدام از آنها را بدانید تا بتوانید یک مشاوره خوب به مشتری بدهید.

ما در این‌جا اطلاعات اولیه‌ای را که برای فروش فوم EVA به آن نیاز پیدا خواهید کرد را جمع‌آوری کرده‌ایم. پس از این راهنمایی‌های ابتدایی، روش فروش فوم EVA را به شما یاد خواهید داد.

اگر آماده کسب درآمد میلیونی هستید، از ابتدا تا آخر این مقاله همراه با ما باشید.

فوم EVA چیست و چگونه تولید می‌شود؟

فوم EVA یا فوم اتیلن-وینیل استات (Ethylene-Vinyl Acetate)، یک فوم محبوب است که در صنایع مختلفی مانند تجهیز ورزشگاه‌ها، کفش، بسته‌بندی، تجهیزات ورزشی و حتی لباس‌های نمایشی استفاده می‌شود. این ماده یک نوع فوم سلول‌بسته است؛ یعنی از حباب‌های کوچکی درست شده است که به‌طور محکم در کنار هم قرار گرفته‌اند و هوا و آب را از خود عبور نمی‌دهند.

فوم EVA به دلیل نرمی، انعطاف‌پذیری و دوام خود شناخته شده است. همچنین، به دلیل عدم نفوذ‌پذیری در برابر آب و هوا، یک عایق و ضد‌ضربه خوب محسوب می‌شود.

اولین قدم در تولید فوم EVA تهیه مواد اولیه است. مواد اولیه اتیلن و وینیل استات هستند که در یک ظرف (reactor) ترکیب می‌شوند. مخلوط، حرارت داده شده و تحت فشار قرار می‌گیرد تا این دو ماده به‌شکل خطی با هم ترکیب شده و یک پلیمر را بسازند

سپس گلوله‌های EVA با مواد دیگر مانند عوامل اتصال عرضی و عوامل دمنده مخلوط می‌شوند. مواد متقاطع نیز برای بهبود دوام و استحکام فوم به مخلوط فوق اضافه می‌شوند.

پس از آن به فوم اجازه داده می‌شود تا خشک و خنک شود تا حباب‌های داخل آن در جای خود تثبیت گردند. در این مرحله، شکل نهایی فوم حاصل می‌شود. در این مرحله فوم تحت آزمایشات کنترل کیفیت قرار می‌گیرند تا از سالم‌بودن و استاندارد‌بودن آن اطمینان حاصل گردد.

سپس محصولات آماده‌شده فوم EVA بسته‌بندی و برای مشتریان ارسال می‌شود. فوم EVA برای کاربردهای بسیار متنوعی استفاده می‌شود و به دلیل تطبیق‌پذیری، دوام و مقرون‌به‌صرفه‌بودن در بین تولیدکنندگان محبوب است.

کاربردهای فوم EVA

فوم EVA، یک ماده همه‌کاره و بادوام است که در طیف گسترده‌ای از صنایع کاربرد دارد. خواص منحصر‌به‌فرد EVA، این ماده را به انتخابی جذاب برای صنایع مختلف، از کفش گرفته تا خودرو و همچنین، ورزش و تفریح تبدیل کرده است.

اگر قصد کسب درآمد از طریق فروش فوم EVA را داشته باشید، می‌توانید این محصولات را به صنایع مختلفی ارائه دهید. گستردگی مشتریان، یکی از مزایای فروش فوم EVA و بازاریابی این محصول است.

ما در این‌جا رایج‌ترین کاربردهای فوم EVA را برمی‌شماریم. اما استفاده‌ از این محصول، در موارد ذکر‌شده خلاصه نمی‌شوند.

صنعت خودروسازی

یکی دیگر از کاربردهای رایج فوم EVA در صنعت خودروسازی است. توانایی آن در جذب لرزش و کاهش سر‌و‌صدا، آن را به یک انتخاب محبوب برای استفاده در فضای داخلی خودرو، مانند کفپوش، بالشتک صندلی و پشتی سر، تبدیل کرده است. همچنین، به دلیل مقاومت در برابر ضربه و دوام، در تولید ضربه‌گیر و سایر اجزای خارجی استفاده می‌شود.

سلول‌های بسته این فوم، صدا را منعکس کرده و از عبور آن جلوگیری می‌کنند؛ همچنین، لرزش را به خود جذب کرده و مانع از انتقال آن به محیط اطراف می‌شوند. این ویژگی‌ها، به همراه نرمی و انعطاف‌پذیری این فوم، آن را به یک انتخاب محبوب برای صنعت خودروسازی تبدیل کرده است.

صنعت ساخت‌و‌ساز

فوم EVA همچنین، در صنعت ساخت‌و‌ساز، به‌ویژه در تولید مواد عایق و آب‌بندی استفاده می‌شود. رسانایی حرارتی کم و خواص عایق عالی، آن را برای استفاده در دیوارها، سقف‌ها و کف، ایده‌آل می‌کند.

بسیاری از ساختمان‌ها از این فوم به عنوان عایق حرارتی و همچنین، عایق صدا استفاده می‌کنند. با استفاده از فوم EVA، هدررفت انرژی به حداقل رسیده و حرارت در داخل خانه باقی می‌ماند. همچنین، صدای خیابان به داخل ساختمان منتقل نشده و از انتقال صدا بین دو آپارتمان مجاور نیز جلوگیری به‌عمل می‌آید. پوشاندن کف‌ها با استفاده از فوم EVA یک راه عالی برای جلوگیری از انتقال صدا بین طبقات است.

صنعت بسته‌بندی

در صنعت بسته‌بندی، فوم EVA برای محافظت از اقلام شکننده در هنگام حمل‌و‌نقل و جابجایی استفاده می‌شود. خواص ضربه‌گیر آن، این فوم را به انتخابی محبوب برای بسته‌بندی تجهیزات الکترونیکی، تجهیزات پزشکی و سایر محصولات ظریف تبدیل کرده است.

معرفی تولیدی فوملند

فوملند یک مرکز تخصصی و باسابقه در زمینه تولید انواع محصولات مرتبط با فوم EVA است. تاتامی، کفپوش ورزشی و لوازم ورزشی فومی، تنها بخشی از محصولات فومی و گرانولی هستند که با کیفیت بالا توسط این تولیدی عرضه می‌شوند.

فوملند از مواد اولیه باکیفیت و تجهیزات مناسب برای ساخت فوم استفاده می‌کند تا محصولات فوق‌العاده و رقابتی را وارد بازار کند. این شرکت با بهره‌گیری از تجهیزات و تکنولوژی‌های جدید، رضایت مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده و سعی دارد محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت‌های رقابتی به بازار عرضه کند.

محصولات فوملند بسیار متنوع هستند. انواع کفپوش، دیوارپوش، تاتانامی، قطعات صنعتی فومی و گل‌سازی از جمله محصولات این شرکت هستند که در صنایع مختلف قابل استفاده می‌باشند.

علاوه بر محصولات از‌پیش‌تولید‌شده، فوملند می‌تواند تولیدات خود را بر اساس نیاز مشتری تغییر داده و محصولات جدیدی را متناسب با سلیقه و سفارش مشتری تولید کند. با توجه به انعطاف‌پذیری فوم EVA و توان فوملند در استفاده از قالب‌های مختلف برای تولید محصولات متنوع، این شرکت می‌تواند طیف وسیعی از محصولات سفارشی‌شده را تولید کرده و در اختیار صنایع مختلف قرار دهد.

علاوه بر قالب‌گیری‌های متنوع، محصولات فوملند به‌شکل ساده، بافت‌دار، برش‌خورده، پشت چسب‌دار، رنگ‌شده، طرح‌دار، چاپ‌شده و لمینت‌شده قابل سفارش است.

این طیف وسیع از محصولات، می‌توانند نیازهای هر صنعتی، از جمله صنایع کیف و کفش، خودرو، نظامی، پزشکی و عایق‌کاری را برطرف کنند.

کفپوش فوم EVA

فوملند چه کمکی می‌کند؟

تا اینجا با فوم فوق‌العاده EVA، کاربردها و مزایای آن آشنا شدید. حالا وقت آن رسیده است که به سراغ کسب درآمد از این فوم همه‌کاره برویم.

همان‌طور که در ابتدا گفتیم، فروش EVA می‌تواند یک تجارت پر‌سود و فوق‌العاده باشد. شما برای این کار هیچ نیازی به سرمایه و یا انبار ندارید. کافی است با تاسیس رایگان یک پیج اینستاگرام، محصولات فوملند را بازاریابی کنید تا بتوانید از آنها سود خوبی به‌دست بیاورید.

برای این کار کافی است یک پیج اینستاگرام بسازید و آدرس آن را برای کارشناسان ما در سایت فوملند ارسال کنید تا همه عکس‌های محصولات برای شما ارسال شود.

لازم نیست هیچ هزینه‌ای را برای عکس‌برداری صنعتی پرداخت کنید و یا به محل تولیدی مراجعه نمایید. کارشناسان ما عکس‌ها را به شکل رایگان و یک‌جا برای شما ارسال می‌کنند.

با قراردادن این عکس‌های حرفه‌ای در پیج اینستاگرام خود، می‌توانید فالوور جذب کنید و به فروش محصولات بپردازید.

فوملند محصولات خود را به قیمت همکار و عمده در اختیار شما خواهد گذاشت تا آن را با سود مناسب به مشتریان خود بفروشید. حتی لازم نیست زحمت ارسال محصولات را بکشید. ما این امکان را فراهم کرده‌ایم که محصولات را به نام شما و با آدرس و مشخصات شخصی شما برای مشتری ارسال کنیم.

اگر می‌خواهید کار فروش محصولات فوم EVA را شروع کنید، بهتر است فروش را آغاز نمایید. لوازم ورزشی طرفداران زیادی دارند و باشگاه‌های مختلفی برای تجهیز سالن خود به آنها نیاز دارند. همچنین، تشک‌ها و زیر‌اندازهای فومی به شکل رایجی در خانه‌ها استفاده می‌شود. محصولات ورزشی فوملند، علاوه بر زیراندازهایی شامل کفپوش‌ها، تشک‌ها و سایر لوازم جانبی ورزشی هستند که کاربرد زیادی دارند.

همان‌طور که می‌بینید، فروش محصولات ساخته‌شده با EVA یک راه فوق‌العاده برای کسب درآمد میلیونی بدون سرمایه، انبار و حتی عدم‌نیاز به حمل‌و‌نقل محصولات است. شما می‌توانید شبیه به یک بازاریاب حرفه‌ای عمل کرده و با خرید و فروش محصولات مانند یک تاجر واقعی کسب درآمد کنید.

تولیدی فوملند آماده است تا به همه افرادی که مایل به فروش محصولات این شرکت هستند خدمات ارائه دهد و از آنها در طول زمان پشتیبانی کند.

اگر برای این شغل فوق‌العاده آماده هستید با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۳۰۹۵۰۵ تماس بگیرید یا به وب‌سایت ما به آدرس www.foamland.ir سربزنید.

خواندنی

شناسه : 384470
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا