مترو پرند بالاخره آماده افتتاح شد

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند با اعلام رفع نواقص مترو و تکمیل مسکن مهر آن شهر جدید، گفت: مترو و بیش از چهار هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر پرند تکمیل شده و آماده افتتاح است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، از وزارت راه و شهرسازی، «آرش صیادی» با اعلام اینکه چهار هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر، تکمیل و بهره‌برداری شده و متروی پرند نیز رفع نقص شده و آماده بهره‌برداری است، افزود: در موضوع نهضت ملی مسکن، تامین زمین ۳۱ هزار واحد مسکونی انجام و عملیات اجرایی ۲۳ هزار واحد آغاز شد.

وی ادامه‌داد: هشت‌هزار واحد دیگر نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند نیز در مرحله تعیین پیمانکار است که به‌زودی وارد مرحله ساخت و ساز خواهد شد.

صیادی درباره متروی پرند، اعلام‌کرد: همه نواقص متروی پرند رفع شده و آماده افتتاح و مسافرگیری است.

وی درباره تکمیل واحدهای مسکن مهر پرند، اعلام‌کرد: چهار هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر پرند هم‌اکنون تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند خاطرنشان‌کرد: یک مرکز بهداشتی- درمانی در همکاری با مرکز اورژانس، یک بوستان و همچنین یک مجموعه تجاری در محله کم‌برخوردار در شهر جدید پرند تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است./ ایرنا

مسکن

شناسه : 389829
لینک کوتاه :

۷ دیدگاه

      1. یه کم به این رباط کریم برسید یه دونه دانشگاه آزاد داشت که اکثر رشته هاش رو بردید پرند چرا؟دانشجوهایی که رباط کریم انتخاب رشته کرده بودن چه گناهی دارن بکوبند برن پرند؟!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا