فروش سایپا در سامانه یکپارچه خودرو از فردا آغاز می‌شود

گروه خودروسازی سایپا برنامه دارد تا دور جدید فروش فوری شاهین اتوماتیک و ساینا S را ویژه دی ۱۴۰۲ آغاز کند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، امکان ثبت نام دو محصول شاهین اتوماتیک و ساینا اس با قیمت مصوب کارخانه از فردا یکشنبه در سامانه ثبت نام خودروهای داخلی فعال خواهد شد. در این شرایط فروش فوری قیمت خودروها قطعی است. مشتریان می توانند این دو محصول را با رنگ سفید و موعد تحویل ۹۰ روز کاری خریداری کنند.

این شرایط فروش برای مشتریان جدید است. آن دسته از افرادی که هنوز در سامانه یکپارچه ثبت نام نکرده اند هم می توانند از این بخشنامه فروش فوری شاهین اتوماتیک و ساینا S استفاه کنند. شاهین اتوماتیک در این بخشنامه فروش همچنان با جعبه دنده CVT به فروش می رسد. ساینا S هم صرفاً در تیپ DA عرضه می شود.

به اطلاع می رساند امکان ثبت نام خودروهای شاهین با گیربکس اتوماتیک و ساینا S تیپ DA برای متقاضیان جدید خرید خودرو که حائز شرایط ثبت نام مطابق محدودیت های اعلام شده در این بخشنامه می باشند. تاکنون در سامانه یکپارچه تخصیص نسبت به ثبت نام خودرو اقدام ننموده‌اند. از فردا یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۳ لغایت ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ و یا تا تکمیل ظرفیت (هر کدام که زودتر فرا برسد) فراهم خواهد شد.

لذا مشتریان محترم با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو نسبت به ثبت نام و واریز وجه جهت خرید یکی از محصولات شاهین اتوماتیک یا ساینا اس DA اقدام نمایند. شاهین اتوماتیک قیمت مصوب ۶۴۱ میلیون و ۷۱۸ هزار تومان را در این برنامه فروش دارد و ساینا S تیپ DA هم ۳۲۳ میلیون و ۷۵۷ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

آخرین خودرو

خودرو

شناسه : 396691
لینک کوتاه :

۷ دیدگاه

  1. این بی سباتی در فروش خودرو های داخلی ویکطرفه بودن قرارداد از سوی خودروسازان داخلی وبی اعتنایی درحق مردم است.این حق وناس است. بی عدالتی وناهماهنگی بین دستگاها است .واین امر رادولت وقوه قضاییه باید پیگیری کند لذا مردم انتظار دارند واین امر اگر رسیدگی نشود .موجب ناامیدی بی اعتمادی ویاس در بین احاد جامعه میشود.

  2. لعنت خدا بر شماها که گرامی مصنوعی برای ملت درست میکنید،از قیمت دلار و رئال و ماشین و مسکن و غیره همه قیمت ها مصنوعی منتها یکی به اسم تورم میخواد پول چاپ شده رو از بازار بیرون کنه و هزاران هزار مافیای دولتی میخواد این پول رو به دلار تبدیل کنه واسه قوم و قبیله اش پادشاهی کنه،خدا ریشه شما ظالمین رو بکنه که از چین و روسیه بدترید،فقط ایرانه که با وجود پیشرفت و نفت و معدن و…مردمش با چنین ظلت و خاری گرفتار این بلای شیطانی شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا