xtrim

شورای رقابت از قیمت گذاری خودرو خارج می‌شود؟

شورای رقابت فردا دستورالعمل قیمت گذاری خودرو را بررسی می کند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، جلسه ۶۳۲ شورای رقابت فردا ۱۲ دی برگزار می شود.

دستورالعمل قیمت گذاری خودرو در این جلسه بررسی می شود.

اخیرا زمزمه هایی از سمت وزارت صمت مبنی بر خروج شورای رقابت از قیمت گذاری خودرو شنیده شده است.

opal

تسنیم

خودرو
شناسه : 398758
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. ایران خودرو با همراهی شورای رقابت توانست تا با تغییراتی نسبتا جزئی قیمت ۳۹۳ میلیون تومانی تارا دنده ای را در نسخه جدید به ۵۸۰ میلیون برساند. به عبارت ساده تر اضافه شدن گیربکس جدید و چند آپشن ساده برای مصرف کننده ۱۹۰ میلیون تومان هزینه دارد. تارا اون تغییراتی که در شاَن یک خودروی ایرانی که مثلا سرسبد خودروهای داخلی هست رو ندارد(مثل آپشن سانروف که آپشن ۲۰ سال گذشته خارجیهاست) کجای دنیا برطرف کردن ایرادات خودرو، آپشن حساب می شود؟ واقعا معلوم نیست این افزایش قیمت بر چه مبنایی است. زمانی که همه خودروها را قیمت گذاری کردند دلار حدود ۶۰ هزارتومان بود الان دلار تقریبا ۵۰ هزار تومان است. بنابراین باید قیمت ها را کاهش دهند نه افزایش!
    آیا افزایش حدود ۲۰۰ میلیونی شورای رقابت برای تارا بدون سانروف ، بدون استارت دکمه ای، بدون سیستم ورود و و آینه های تاشو برقی بوده که ایران خودرو در این تارا پلاس نگذاشته !!!! چرا شورای رقابت بی توجه به این ظلم ایران خودرو و ساکت با دستهای پشت صحنه فقط همدستی برای افزایش قیمت داشته است
    به نظر من شورای رقابت برای چند آپشن ایران خودرو در تارا پلاس میبایست ۹۰ میلیون افزایش قیمت میداد و برای نسخه تارا پلاس دستی با سایر آپشنها (همچون سانروف، سیستم ورود و استارت بدون کلید و آینه های تاشو برقی، رینگ آلمینیومی) این حدود ۲۰۰ میلیون را در نظر میگرفت (فقط در سرای آخرت، داد مظلومان شنیده میشود)
    برای اینکه این ظلم تا حدودی قابل هضم باشه و کمتر آه مردم شما و زندگیتان را بگیرد؛ حداقل این خودرو تارا پلاس را با نصب سانروف و قیمت پایین ترتحویل دهید و برای خریداران تارا پلاس وام تعلق گیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *