روزگار قرمز بورس همچنان ادامه دارد

شاخص کل بورس با کاهش ۹ هزار و ۵۰۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۵۸ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش جهان صنعت نیوز، در انتهای معاملات امروز سه شنبه(۱۳ دی) بازار سرمایه، شاخص کل بورس با کاهش ۹ هزار و ۵۰۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۵۸ هزار واحدی قرار گرفت. فولاد، فملی و فارس سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند. داتام، ثشاهد و ذوب سه نماد پرتراکنش بودند. شاخص کل هم وزن نیز با کاهش ۲ هزار و ۵۱ واحدی روی پله ۷۵۵ هزار و ۹۳۸ واحدی قرار گرفت.

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۲۸۸ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین فلزات اساسی و انبوه سازی در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

شگستر، افران و اهرم بیشترین ارزش معامله و نماد‌های شگستر، تامید ۲ و شستا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد ۶۵۴، اراد ۳۴۴ و اراد ۱۴۷ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های حافرین، کوثر و پاداش ۲ بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان

بورس

شناسه : 399018
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

  1. خداوند مسولین بورس را برای ما نگاه دارد. با این تورم موجود در کشور تنها جایی که قیمت ها ثابت و حتی کاهشی بوده همین بورس خودمون بوده . ایکاش بقیه مسولین اقتصادی هم مانند بورس عمل می‌کردند.ارزش هر سهم از نماد های مختلف از ارزش یک شکلات هم پایین تر هست. خدا خیرتون بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا