کیفیت پایین خودروی ایرانی بلای جان معاون وزیر شد

تصاویر منتشر شده جدید نشان می دهد که خودروی حامل معاون وزیر صمت آسیب جدی دیده است. در این حادثه یک دستگاه پژو پارس حامل معاون وزیر صمت بوده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، این حادثه در جاده قزوین رخ داده. خودروی عامل تصادف از صحنه فرار کرده است. مهدی برادران پیش از این تجربه یک سوء قصد ناموفق را تجربه کرده بود. هنوز معلوم نیست که آیا این حادثه به صورت عمدی بوده و یا یک تصادف معمولی بوده است! با این حال گفته می شود که حال عمومی معاون وزیر صمت مساعد است.

انتشار تصاویر خودروی حادثه دیده معاون وزیر صمت ابعاد مختلفی در فضای مجازی داشته است. بسیاری از کاربران به کیفیت نامطلوب خودروهای داخلی اشاره داشته اند و می گویند پژو پارسی که در سانحه معاون وزیر صمت حضور داشته، نابوده شده است.

بسیاری از کاربران هم می گویند که حال نوبت مدیران ارشد وزارت صمت رسیده تا کیفیت خودروهای داخلی را تجربه کنند. وزارت صمت که با صدور مجوز به تولید این خودروهای بی کیفیت، جان مردم را به خطر انداخته است. حال این تجربه را برای مدیران ارشد وزارتخانه خود رقم زده است.

در چند وقت اخیر شاهد بوده ایم که اکثر سوانح رانندگی برای مسئولان کشور یا با خودروهای قدیمی و از رده خارج اتفاق افتاده است. یا با خودروهای داخلی که کیفیت آن ها همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارند.

آخرین خودرو

خودرو

شناسه : 399880
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. هیچ جای دنیا خودروسازان مثل ایران خودرو و سایپا سود نمی کنند،مگر نمیکنه ضرر می کنند پس چرا درش رو گل نمی گیرند مردم روهم خلاص کنن،دروغی که خیلی واضحه وفقط اینجا معلوم نیست که چرا دولتی که سر مزد یک کارگر بدبخت ۶ماه بحث می کنه و میگه تورم راست از خودروساز حمایت می کنه و برای چهارباغ افزایش قیمت هیچ دخالتی نمی کنه ونمیگه که از کرایه ماشین تا ناوگان باربری وحمل ونقل را شامل میشه تورم کامل بر ای مواد غذایی وخوراکی وپوشاک میشه؟؟؟؟؟!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا