شیرآلات از کجا بخریم؟

خانه‌ها و ساختمان‌ها با ابزار و وسایل مختلفی تجهیز می‌شوند. برخی از این ابزار مصرفی بوده و پس از مدت زمان کوتاهی نیاز به تعویض دارند؛ اما برخی از آن‌ها جزء مهم و جدانشدنی یک خانه هستند. در خرید دسته‌ی دوم، باید نهایت دقت و حساسیت را به کار ببرید تا بیشترین دوام و کارایی را داشته باشند. انواع شیرآلات که در نقاط مختلف ساختمان به کار رفته‌اند، جزو همان لوازم ضروری و پرکاربرد هستند. امروزه شرکت‌ها و برندهای مختلفی دست به تولید این ابزارآلات زده‌اند. هرکدام از آن‌ها کیفیت خاص خود را داشته و از نظر شکل و طراحی با دیگری متفاوت است. فروشگاه‌های گوناگونی نیز در سراسر کشور وجود دارند که این ابزار را به مردم عرضه می‌کنند؛ اما سؤال مهم برای همه این است که بهترین راه و مطمئن‌ترین مکان برای خرید شیرآلات کدام است؟ و یا کدام برند می‌تواند به نحو احسن، پاسخگوی نیاز مشتریان باشد. این مقاله به‌طور دقیق این مسائل را مورد بررسی قرار داده است.

خرید حضوری شیرآلات

به جرئت می‌توان گفت که شیرهای آب جزو پرمصرف‌ترین لوازم ساختمانی هستند. در ساختمان‌های مسکونی، تجاری، صنعتی و… این لوازم پاسخگوی نیازهای مهم و بهداشتی همگان هستند. همین امر سبب شده است که افراد برای خرید آن‌ها حساسیت به خرج داده و به دنبال کیفیت مطلوب باشند. بخش عمده‌ی مردم خرید حضوری را به خرید اینترنتی ترجیح داده و معتقد هستند که باید جنس را از نزدیک ببیند. این گروه وقت و انرژی زیادی را صرف گشتن در بازار و مراجعه به فروشگاه‌های مختلف می‌کنند. علاوه‌بر‌این، بسیاری از فروشندگان نیز برای تهیه محصولات فروشگاه خود به مراکز معتبر فروش مراجعه می‌کنند. این مراکز علاوه‌بر تنوع در محصولات و برندهای مختلف، از نظر قیمتی نیز بسیار متنوع هستند. یکی از این مراکز، بورس شیرآلات در خیابان بنی‌هاشم تهران است. این خیابان بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین مراکز فروش را در خود جای داده است. تنوع آن بی‌نظیر است و بیش از ششصد فروشگاه در آن وجود دارد. از دیگر مراکز مهم برای فروش این ابزار، می‌توان به خیابان شیراز در شهر تهران اشاره کرد. در این مرکز نیز انواع برندهای ایرانی و خارجی را مشاهده می‌کنید. قیمت شیرآلات به دلیل وجود مارک‌های مختلف، متنوع بوده و شما می‌توانید باتوجه به نیاز و بودجه خود خرید کنید. سومین بازار مهم در این زمینه چهارراه گلوبند است. این بازار در تقاطع خیابان خیام و ۱۵ خرداد قرار گرفته است و دسترسی به آن راحت است. از ویژگی مهم آن این است که می‌توانید محصولاتی با قیمت پایین‌تر و به‌صرفه‌تر در آن مشاهده و خریداری کنید.

خرید اینترنتی شیرآلات

در کنار سردرگمی برای خرید ابزارآلات ساختمانی ازجمله شیرهای مختلف آب، بسیاری از افراد توان رفتن به بازار و مراکز فروش را ندارند. این مسئله برای شهروندان ساکن در شهرستان‌ها جدی‌تر است. وقت، انرژی و هزینه‌ی زیادی باید صرف شود تا افراد از شهرستان‌ها به تهران رفته و از مراکز مختلف خرید کنند. بدون شک، در این شرایط خرید اینترنتی بهترین و منطقی‌ترین تصمیم است. البته این شیوه‌ی خرید مزیت‌های مختلفی دارد که سبب شده است بسیاری از افراد آن را به خرید و مراجعه حضوری ترجیح دهند. اولین و مهم‌ترین مزیت صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها است. نکته‌ی دیگر این است که شما می‌توانید با خیالی آسوده و در شرایطی کاملاً ایده‌آل فروشگاه‌های مختلف را بررسی و قیمت محصولات را در آن‌ها مقایسه کنید. علاوه‌بر‌این، مشتریان می‌توانند به‌طور مستقیم با شرکت‌های تولیدی شیرآلات ارتباط برقرار کرده و ابهامات خود را رفع کنند. ارتباط مستقیم با تولیدکننده و حذف واسطه‌ها هزینه را نیز کاهش می‌دهد. به همین دلیل است که معمولاً قیمت‌ها در سایت‌های معتبر کم‌تر از فروشگاه‌های موجود در سطح شهر است. امروزه سایت‌های مختلفی وجود دارد که به‌عنوان واسطه، فروشنده و خریدار را به هم متصل می‌کنند. با مراجعه به این سایت‌ها می‌توانید به صورت بیست‌وچهارساعته و بدون محدودیت در زمان، برای خرید محصولات مورد نیاز خود اقدام کنید.

قیمت شیرآلات

برندهای خوب شیرآلات

همان‌طور که پیش از این نیز گفته شد، شرکت‌های مختلفی در زمینه‌ی تولید ابزار ساختمانی ازجمله شیرهای آب فعالیت دارند. هرکدام از آن‌ها سعی دارند با استفاده از یراق باکیفیت و طراحی منحصربه‌فرد خود، بهترین شیرآلات را در اختیار مشتری قرار دهد. در میان شرکت‌ها و برندهای مختلف، برخی از آن‌ها از اعتبار و محبوبیت بیش‌تری برخوردار هستند. این اعتبار در طول زمان و به دلیل کیفیت محصولات به دست آمده است. در ادامه، چند مورد از بهترین برندهای موجود در این زمینه را معرفی خواهیم کرد.

  • شیرآلات شودر: شودر ازجمله برندهای محبوب و پرطرفدار است که انواع شیرهای آشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی، روشویی و… را با بهترین دوام و کیفیت تولید می‌کند. طراحی این محصولات چشم‌نواز و زیبا بوده و فضای خانه را جلا می‌بخشند.

  • شیرآلات قهرمان: این برند از دیگر شرکت‌های مورد تأیید است که سال‌ها است در این زمینه فعالیت دارد. یراق مورد استفاده در محصولات قهرمان بسیار باکیفیت و بادوام است و به‌خوبی توانسته است رضایت مصرف‌کننده را جلب کند. طراحی این شیرآلات معمولاً ساده و مینیمال است.

  • شیرآلات راسان: اگر می‌خواهید کیفیت و زیبایی را در کنار هم داشته باشید، برند راسان بهترین انتخاب است. این شرکت همواره سعی داشته است با تکیه بر دانش روز و با استفاده از طراحان خبره، محصولی زیبا، ایده‌آل و با کیفیت ارائه دهد.

  • شیرآلات کی دبلیو سی: این برند نیز تحت لیسانس سوئیس بوده و برای تجهیز خانه و ساختمان انتخابی درست و به‌جا است. شرکت کی دبلیو سی همواره در تلاش بوده است که کیفیت و زیبایی را در کنار هم به مشتریان خود عرضه کند.

خرید انواع شیرآلات

بهترین مکان برای خرید شیرآلات

در یک ساختمان ابزار و لوازم مختلفی وجود دارد که هرکدام کارایی خاص خود را دارند. اهمیت آن‌ها باتوجه به نوع کارایی و میزان مصرفی که در زندگی روزمره دارند با یکدیگر متفاوت است. شیرهای آب ازجمله لوازم مهم، مصرفی و کارآمد هستند که باید از بهترین مکان خریداری شوند. برای خرید آن‌ها می‌توان به مراکز و فروشگاه‌های سطح شهر مراجعه کرد و یا با مراجعه به سایت‌های معتبری همچون ایمالز برای خرید اینترنتی از فروشگاه‌های آن اقدام کرد. خرید اینترنتی مزایای مختلفی دارد و همین مزایا سبب شده است که افراد این شیوه را انتخاب کنند. ایمالز یک سایت معتبر است که فروشنده و خریدار را به هم وصل کرده و واسطه‌ها را حذف می‌کند. برای صرفه‌جویی در زمان، هزینه و بهره‌مندی از قیمتی پایین‌تر حتماً به این سایت مراجعه کنید.

 

*** این مطلب توسط جهان صنعت نیوز نوشته نشده و انتشار آن به منزله تایید محتوا نیست

خواندنی

شناسه : 427892
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا