سانگ یانگ تورس در انتظار مجوز شماره گذاری

شرکت نورا موتور پارس مونتاژ سانگ یانگ تورس را در کارخانه خود آغاز کرده است و گفته می شود که بزودی مجوز شماره گذاری جدیدترین کره ای بازار صادر خواهد شد.

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، پیش از این نورا موتور پارس مجوز شماره گذاری سانگ یانگ کوراندو دو دیفرانسیل مونتاژی را دریافت کرده بود. حال این شرکت خصوصی برنامه دارد تا با اخذ مجوز شماره گذاری برای تورس، جدیدترین کراس اوور کره ای را به بازار کشور عرضه کند.

زیر کاپوت این شاسی بلند جذاب یک پیشرانه چهار سیلندر ۱.۵ لیتر توربو با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDI) را داریم. این پیشرانه توان تولید نهایت قدرت ۱۶۸ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT به تمام چرخ ها می رسد. البته نسخه های دیفرانسیل جلو را هم برای سانگ یانگ تورس در بازار جهانی داریم اما نسخه فول و جذاب آن که قرار است به ایران بیاید سیستم انتقال قدرت AWD دارد و می توان برای آفرود های سبک روی این خودرو حساب کرد.

جدیدترین کراس اوور کره ای بازار به امکاناتی نظیر کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری، دنده پشت فرمان، رانندگی بین خطوط، سرد کن و گرم کن صندلی های جلو، گرم کن فرمان، سامانه استارت استاپ، شش کیسه هوای ده نقطه ای، رادار خط خوان، سامانه کنترل کشش و پایداری، رادار نقطه کور، قفل دیفرانسیل مرکزی، تهویه اتوماتیک دو کاناله، سیستم پاکسازی هوای کابین، نوربالای اتوماتیک، کنترل حرکت در سراشیبی، در صندوق عقب برقی، کنترل حرکت در سربالایی، سنسور نور و باران مجهز است.

منبع: آخرین خودرو

خودرو

شناسه : 429749
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا