xtrim

واتساپ بیزنس به هوش مصنوعی مجهز شد

متا قابلیت‌های هوش مصنوعی مثل پاسخ‌گویی خودکار و تبلیغات تعاملی را به واتساپ بیزنس اضافه کرد.

به گزارش سرویس دانش و فناوری جهان صنعت نیوز، مارک زاکربرگ در گزارش مالی سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۳، از به‌کارگیری هوش مصنوعی برای ارائه‌ی قابلیت پاسخ‌گویی خودکار در واتساپ بیزنس صحبت کرد. اکنون متا از قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی برای نسخه‌ی تجاری واتساپ رونمایی کرده است که به مواردی مثل ساخت تبلیغات کلیکی و تولید پاسخ برای سؤالات و مشکلات متداول مشتریان کمک می‌کند.

زاکربرگ در کنفرانس Meta Conversation خاطرنشان کرد متا علاوه‌بر ساخت چت‌بات‌های کاربرمحور روی پلتفرم خود، می‌خواهد ابزارهای هوش مصنوعی جدیدی بسازد که در ارتباط کسب‌وکارها با مشتریانشان به آن‌ها کمک کند.

کاربران واتساپ بیزنس قادر خواهند بود از هوش مصنوعی برای ساخت تبلیغات فیسبوک و اینستاگرام استفاده کنند؛ آگهی‌هایی که تعاملی هستند و کاربر می‌تواند ازطریق آن‌ها و در پلتفرم واتساپ، با کسب‌وکار مورد نظرش ارتباط برقرار کند.

به‌نوشته‌ی تک‌کرانچ، متا درحال آزمایش قابلیت ارائه‌ی پشتیبانی به مشتریان با هوش مصنوعی است که به‌طور خودکار به سؤالات مشتریان پاسخ می‌دهد. درحال‌حاضر، این شرکت قابلیت مذکور را با تعدادی از فروشگاه‌ها در هند و سنگاپور آزمایش می‌کند. غول رسانه‌های اجتماعی قصد دارد پیام‌های تولیدشده با هوش مصنوعی را برچسب‌گذاری کند تا مشتریان بدانند که با نماینده‌‌ی انسانی شرکت مورد نظرشان صحبت نمی‌کنند.

opal

زومیت

دانش و فناوری
شناسه : 430219
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *