شنبه ها تعطیل می شود یا نه؟

معاون پارلمانی ریاست جمهوری گفت: منتظر اعلام نظر مجلس در رابطه با تعطیلی شنبه‌ها هستیم.

به گزارش سرویس سیاسی جهان صنعت نیوز، سیدمحمود حسینی‌پور معاون پارلمانی ریاست جمهوری گفت: با توجه به تعطیلی این هفته مجلس باید صبر کنیم و ببینیم پس از مخالفت شورای عالی نظارت در مجمع تشخیص چه اتفاقی خواهد افتاد و مجلس چه تصمیمی می‌گیرد.

وی افزود: پس از مخالفت شورای عالی نظارت اتفاق جدیدی رخ نداده و نظر دولت همان نظر سابق است.

منبع: دانشجو

سیاسی

شناسه : 430270
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

  1. چرا کارمندان مستقر در تهران پنجشنبه ها تعطیل هستند اما کارمندان شهرستانی تعطیلی نیستند این یعنی ۵۳ روز (۵۳ هفته در سال) شهرستانی ها کمتر تعطیل می باشند. آیا عادلانه هست؟ آیا نظر شورای نظارت مجمع تشخیص معنی عدالت را می داند؟

  2. جمعه تعطیل مذهبی است شنبه تعطیل اداری است. از انجا که تعطیلی شنبه ها بر اساس بررسی های دقیق متخصصان سازمان اداری و استخدامی کشور، اعضای هیات دولت، مراجع عظام تقلید، رئیس جمهور محترم و کمیسیون اجتماعی مجلس، تایید شده و با ۱۳۶ رای موافق با اکثریت قاطع در صحن علنی مجلس به تصویب رسیده است مخالفت با مصوبه نمایندگان ملت باعث ۱- بی اعتبار شدن مجلس و کاهش مشارکت در انتخابات آینده می شود ۲-از آنجا که کارمندان مستقر در تهران بجای شنبه ها پنجشنبه ها تعطیل هستند موجب تبعیض و بی عدالتی نسبت به کارمندان شهرستانی و نارضایتی از حذف ۵۳ روز از تعطیلات آنها می گردد ۳- افزایش انزوای اقتصادی و کاهش تعاملات بین المللی کشور را موجب می گردد ۴-باعث هزینه تراشی برای دولت شده و مانع کاهش یک ششم از هزینه های آب، برق، تلفن، اینترنت، بنزین و گاز ادارات دولتی و حذف هزینه نهار کارکنان مستقر در تهران می شود ۵- فرصت تعاملات بیشتر اعضای خانواده و تحکیم بنیاد خانواده را کاهش می دهد۶- باعت توهین و ناراحتی هموطنان کلیمی و یهودیان کل جهان می شود. ۷- به رژیم صهیونیستی بهانه می بخشد که ایران نه بخاطر مساله فلسطین بلکه اساسا با یهودیت و دین پیامبر اولوالعزم حضرت موسی کلیم الله (ع) ضدیت دارد ۸-تعصب دینی و یهودستیزی، اسلام ستیزی را در کل جهان افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا