ملاقات جلیلی و زنجانی؟ / ماجرای کرسنت به کجا می‌رسد؟

سعید جلیلی ادعای ملاقات با بابک زنجانی را رد کرده و تأکید کرد که نزدیک شدن به اعلام رأی دادگاه پرونده کرسنت موجب افزایش این‌گونه ادعاهای بی‌اساس شده است.

جهان صنعت نیوز؛ سعید جلیلی در واکنش به ادعاهای ملاقات با بابک زنجانی، این اتهامات را به‌شدت رد کرده و بیان کرد که نزدیک شدن به موعد اعلام رأی دادگاه متخلفان پرونده کرسنت باعث افزایش این گونه صداها و ادعاها شده است.

جلیلی ادعاهای ملاقات با بابک زنجانی را رد کرد

به گزارش سرویس سیاسی، جلیلی در ویدیویی که توسط یکی از هوادارانش منتشر شده است، درباره فضاسازی‌ها پیرامون دعوت به مناظره درباره پرونده کرسنت اظهار داشت: “در مورد کرسنت که من عرض کردم؛ جای متهم در دادگاه است نه در مناظره. من معتقدم که اگر ابعاد پرونده کرسنت برای مردم عزیز روشن بشود، متهمان پرونده باید به دنبال سوراخ موش بگردند، آن هم از ترس مردم نه از دادگاه و احکام این‌ها، از ترس افکار عمومی، چرا که باید پاسخ بدهند بابت خیانت‌هایی که صورت گرفته است.”

وی همچنین افزود: “خوشبختانه احکام زیادی در پرونده کرسنت صادر شده است و افرادی که در این قضیه متهم بودند، محکوم شده‌اند.”

کنایه جلیلی به زنگنه

جلیلی به ادعای دیدار با بابک زنجانی نیز اشاره کرد و گفت: “همین دروغ‌هایی که گفته می‌شود، مانند دیدار با بابک زنجانی، نشان می‌دهد که کسانی از اتهامات و مفاسد بزرگ و رفتارهای غلطی که به بیت‌المال و منافع مردم ضربه زده‌اند، امروز فرار رو به جلو می‌کنند.”

سیاسی

شناسه : 438334
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا