همسان سازی حقوق بازنشستگان به مشکل خورد

علی اکبر عیوضی از عدم واریز علی‌الحساب همسان سازی و تاخیر در پرداخت مستمری تیرماه بازنشستگان انتقاد کرده و از مسئولان تامین اجتماعی خواست تا به مشکلات پرداختی بازنشستگان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

جهان صنعت نیوز – علی اکبر عیوضی، دبیر کانون بازنشستگان تهران، از عدم واریز یک میلیون تومان علی‌الحساب همسان سازی حقوق بازنشستگان در این ماه انتقاد کرد. و اظهار داشت که تامین اجتماعی با واریز سه میلیون تومان در ماه‌های گذشته، این موضوع را تمام شده فرض کرده است. وی همچنین به تاخیر در واریز مستمری تیرماه اشاره کرد. و از مشکلات ناشی از این تاخیر برای بازنشستگان حداقل‌بگیر که نیمی از ماه دستشان خالی است. ابراز نگرانی کرد و از مسئولان تامین اجتماعی خواست تا به این مسائل توجه ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش سرویس اقتصاد کلان، علی اکبر عیوضی، دبیر کانون بازنشستگان تهران، با اشاره به نامه‌ای از مخبر، بیان کرد. که قرار بود تا زمان تصویب و اجرای آیین‌نامه همسان سازی، هر ماه یک میلیون تومان به عنوان علی‌الحساب به حساب همه بازنشستگان واریز شود. اما این ماه خبری از واریز این مبلغ نیست. او افزود که برای علی‌الحساب همسان سازی، هیچ فیشی صادر نشده. و تامین اجتماعی با واریز سه میلیون تومان برای ماه‌های آغاز سال، کار را تمام شده فرض کرده است.

تاخیر در واریز مستمری و همسان سازی حقوق بازنشستگان

عیوضی به تاخیر در واریز مستمری تیرماه اشاره کرد و گفت که مستمری‌بگیرانی که باید چهارشنبه حقوق خود را دریافت می‌کردند، تا پایان پنج‌شنبه حقوقشان واریز نشد و این تاخیر به سایر بازنشستگان نیز سرایت کرده است. وی تاکید کرد که بازنشسته‌های حداقل‌بگیر نیمی از ماه دستشان خالی است و حتی یک روز تاخیر در پرداخت، مشکلات زیادی برای آنها ایجاد می‌کند.
وی از مسئولان تامین اجتماعی خواست تا به این مسائل توجه ویژه‌ای داشته باشند و مشکلات مربوط به واریز مستمری و همسان سازی را حل کنند تا بازنشستگان دچار مشکلات بیشتری نشوند.

اقتصاد کلان

شناسه : 438558
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا