سود صندوق ذخیره فرهنگیان واریز شد + جزئیات

سود سال مالی ۱۴۰۲ به حساب بیش از ۱۲۵ هزار بازنشسته فرهنگی واریز شد و فرهنگیان شاغل و جدید می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی صندوق یا نمایندگی‌ها برای مشاهده وضعیت سود و عضویت اقدام کنند.

جهان صنعت نیوز – در دو هفته گذشته، ۷۴۵۲ میلیارد ریال از سود سال مالی ۱۴۰۲ به حساب بیش از ۱۲۵ هزار بازنشسته فرهنگی واریز شد. و فرهنگیان شاغل می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی صندوق ذخیره فرهنگیان از وضعیت مالی خود اطلاع یابند. همچنین فرهنگیان جدید می‌توانند از طریق ادارات تعاون و نمایندگی‌های صندوق برای عضویت و بهره‌مندی از مزایای صندوق اقدام کنند.

به گزارش سرویس اقتصاد کلان، در دو هفته گذشته، بیش از ۷۴۵۲ میلیارد ریال از سود مصوب سال مالی ۱۴۰۲ به حساب بیش از ۱۲۵ هزار نفر از اعضای بازنشسته صندوق ذخیره فرهنگیان واریز شد. این سود به بازنشستگان فرهنگی که از اول مهر ۱۴۰۱ تا اول مهر ۱۴۰۲ بازنشسته شده یا انصراف داده‌اند. تعلق گرفته است و تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت نقدی به حساب آنها واریز شده است. این اقدام به منظور حمایت از معیشت و تقدیر از خدمات فرهنگیان بازنشسته انجام شده. و نشان‌دهنده توجه ویژه صندوق به شرایط اقتصادی اعضای خود است.

صندوق ذخیره فرهنگیان همچنین اعلام کرده است. که فرهنگیان شاغل می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی صندوق و از طریق قسمت صورت وضعیت اعضا، به راحتی سود سال مالی ۱۴۰۲ که به حساب آنها منظور شده است را مشاهده کنند. این اقدام به فرهنگیان شاغل این امکان را می‌دهد. که از وضعیت مالی خود در صندوق اطلاع پیدا کنند و از مزایای مالی و پاداش‌های سال مالی جدید بهره‌مند شوند.

علاوه بر این، فرهنگیان جدیدی که به تازگی به جمع همکاران آموزش و پرورش پیوسته‌اند، می‌توانند از طریق ادارات تعاون یا نمایندگی‌های صندوق ذخیره فرهنگیان در سراسر کشور برای عضویت در صندوق و بهره‌مندی از سودآوری و مزایای صندوق اقدام کنند.

اقتصاد کلان

شناسه : 438586
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا