سبد معیشتی پزشکیان ؛ ماجرا چیست؟

رئیس مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا، هشدار داده است که کلاهبرداران زیر پوشش طرح بسته حمایتی معیشتی به وسیله ارسال پیامک‌های حاوی لینک‌های آلوده، از امنیت مالی هموطنان تهدید می‌کنند.

جهان صنعت نیوز؛ رئیس مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا، به خطرات کلاهبرداری‌های زیر پوشش طرح بسته حمایتی معیشتی هشدار داده است. سرهنگ رامین پاشایی، در بررسی‌های انجام شده از شیوع پیامک‌های حاوی لینک‌های آلوده خبر داده و از هموطنان خواسته است که از کلیک بر روی لینک‌های مشکوک خودداری کنند. وی همچنین به تشکیل پرونده‌های قضائی در این زمینه اشاره کرده و از افزایش آگاهی مردم در جلوگیری از فریب‌خوردگی‌های سایبری تأکید داشته است.

کلاهبرداری‌ زیر پوشش بسته حمایتی معیشتی

سرویس اقتصاد کلان؛ رئیس مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا، به خلاف گزارشات متعدد دریافتی، به کلاهبرداری‌هایی که زیر پوشش طرح بسته حمایتی معیشتی انجام می‌شوند هشدار داد. سرهنگ رامین پاشایی با اشاره به استفاده از ترفندهایی مانند ارسال پیامک‌های حاوی لینک‌های آلوده، بیان کرد که این افراد هدفشان تهدید امنیت مالی و داده‌های هموطنان است.

پاشایی افزود: “ما از هموطنان گرامی خواسته‌ایم که هشدارهای مربوط به اینگونه تقلب‌ها را جدی بگیرند و از کلیک بر روی لینک‌های مشکوک خودداری کنند. همچنین، مواردی وجود دارد که پیام‌های کلاهبرداری به نام دوستان یا آشنایان ارسال می‌شوند که از آن‌ها نباید توجه کرد.”

در پایان، وی به این نکته اشاره کرد که امیدوارند با اطلاع‌رسانی بیشتر، تعداد موارد فریب‌خوردگی کاهش یابد و هموطنان بتوانند از حقوق خود در برابر تقلب‌های سایبری دفاع کنند.

اقتصاد کلان

شناسه : 439599
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا