وام بدون ضامن بانک رفاه + جزئیات و شرایط

بانک رفاه در طرح امید رفاه به بازنشستگان، مستمری‌بگیران و حقوق‌بگیران خود وام قرض‌الحسنه بدون ضامن و با اعتبارسنجی تا 30 میلیون تومان و به کارکنان شرکت‌های مرتبط تا سقف 100 میلیون تومان با سود 6 درصد و بازپرداخت 24 ماهه ارائه می‌دهد.

جهان صنعت نیوز – بانک رفاه در طرح امید رفاه به بازنشستگان، مستمری‌بگیران و حقوق‌بگیران خود وام قرض‌الحسنه بدون نیاز به ضامن و با اعتبارسنجی وام‌گیرنده در مبالغ بین دو تا ۳۰ میلیون تومان ارائه می‌دهد، در حالی که کارکنان شرکت‌های مرتبط می‌توانند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با سود ۶ درصد و ارائه ضامن دریافت کنند؛ بازپرداخت این وام‌ها حداکثر ۲۴ ماهه است و هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی ۲۰۰ هزار تومان است.

طرح امید رفاه بانک رفاه : وام بازنشستگان، مستمری‌بگیران و حقوق‌بگیران

سرویس بانک و بیمه: بانک رفاه در قالب طرح امید رفاه، به بازنشستگان، مستمری‌بگیران و حقوق‌بگیران خود وام قرض‌الحسنه اعطا می‌کند. این وام در مبالغی بین دو تا ۳۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن و با اعتبارسنجی وام‌گیرنده پرداخت می‌شود. همچنین، کارکنان شرکت‌هایی که با بانک رفاه همکاری دارند و حقوق خود را از این بانک دریافت می‌کنند، می‌توانند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام با سود ۶ درصد و با ارائه ضامن دریافت کنند.

شرایط وام قرض‌الحسنه بانک رفاه کارگران

مدت‌زمان بازپرداخت وام بدون سود با کارمزد چهار درصد، حداکثر ۲۴ ماه است. برای وام‌گیرندگان بازنشسته، مستمری‌بگیر یا حقوق‌بگیر بانک رفاه که وام ۳۰ میلیون تومانی را انتخاب می‌کنند، قسط ماهیانه یک میلیون و ۳۶۳ هزار تومان تعیین شده است که مجموع وام و سود برای آن‌ها به ۳۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌رسد. برای کارکنان شرکت‌های مرتبط با بانک رفاه، وام ۱۰۰ میلیونی با سود ۶ درصد و مدت‌زمان بازپرداخت ۲۴ ماهه، هر ماه چهار میلیون و ۴۳۲ هزار تومان به بانک پرداخت کنند و مجموع وام و سود آن‌ها به ۱۰۶ میلیون و ۴۲۹ هزار تومان می‌رسد.

هزینه‌های جانبی وام

هزینه‌های جانبی برای تشکیل پرونده و اعتبارسنجی به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

بانک و بیمه

شناسه : 439602
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا