وام‌ کم‌ بهره برای نوسازی تاکسی + جزئیات

شادی مالکی اعلام کرد که تاکسی‌های زیر ۱۲ سال و خودروهای ون تهران مشمول طرح بهسازی با وام‌های کم‌بهره خواهند شد.

جهان صنعت نیوز – جهان صنعت نیوز – شادی مالکی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، اعلام کرد که تاکسی‌های زیر ۱۲ سال و تمامی خودروهای ون برای اولین بار مشمول طرح بهسازی تاکسی‌ها شده‌اند که شامل وام‌هایی با کارمزد پایین است؛ این قرارداد بین سازمان تاکسیرانی و چندین نمایندگی مجاز تعمیر خودرو منعقد می‌شود و یکی از بانک‌های عامل نیز با ارائه وام‌ها به رانندگان تاکسی، به بهسازی آن‌ها کمک خواهد کرد.

بهسازی تاکسی‌های تهران: نوسازی و وام‌ کم ‌بهره برای رانندگان

سرویس خودرو: شادی مالکی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، اعلام کرد که خودروهایی که به مرز فرسودگی ۱۲ سال رسیده‌اند، مشمول طرح نوسازی خواهند شد. تاکسی‌های زیر ۱۲ سال و تمامی خودروهای ون برای اولین بار مشمول طرح بهسازی وضع موجود تاکسی‌ها شده‌اند که شامل وام‌هایی با کارمزد پایین می‌شود.

انعقاد قرارداد و جزئیات طرح

مالکی افزود که به محض انعقاد قرارداد، جزئیات بیشتری از این طرح اعلام خواهد شد. این قرارداد بین سازمان تاکسیرانی و چندین نمایندگی مجاز تعمیر خودرو منعقد خواهد شد. یکی از بانک‌های عامل نیز با حضور در این طرح، به بهسازی تاکسی‌ها کمک کرده و وام‌هایی را به رانندگان تاکسی ارائه خواهد کرد.

دعوت به شرکت در طرح بهسازی

وی از رانندگان تاکسی دعوت کرد تا در این طرح شرکت کنند. این وام‌ها برای اولین بار به خودروهایی تعلق می‌گیرد که در سن فرسودگی قرار ندارند و برای تعمیرات می‌توانند از این وام‌ها استفاده کنند، که قطعا به بهبود وضعیت تاکسی‌ها در تهران کمک خواهد کرد.

خودرو

شناسه : 439743
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا