یک ستاره پرسپولیسی دیگر به تراکتور می‌رود

بشار رسن، ستاره سابق پرسپولیس با پیشنهاد وسوسه‌کننده ۸۰۰ هزار دلاری به پیوستن به تراکتور علاقه‌مند شده است.

جهان صنعت نیوز – بشار رسن، ستاره سابق پرسپولیس با پایان قراردادش با تیم قطری، بازیکن آزاد است و در حالی که نیروی هوایی عراق به دنبال جذب او است، پیشنهاد ۸۰۰ هزار دلاری تراکتور و حضور هم‌تیمی ملی‌اش مهند علی در این تیم، بشار را به پیوستن به تراکتور علاقه‌مند کرده است.

بشار رسن در آستانه پیوستن به تراکتور

سرویس ورزشی: قرارداد بشار رسن با تیم قطری به پایان رسیده و او در شرایط کنونی بازیکن آزاد است. در حالی که نیروی هوایی عراق بسیار علاقه‌مند به جذب مجدد او است، بشار با پیشنهاد بسیار خوب تراکتور مواجه شده و به همین خاطر فعلاً به پیشنهاد نیروی هوایی عراق پاسخ نداده است.

پیشنهادات از پرسپولیس و تراکتور

بشار رسن از پرسپولیس هم پیشنهاد دارد، اما به دو دلیل دوست دارد به تراکتور بپیوندد. نخست اینکه پیشنهاد تراکتور بیشتر از پرسپولیس است؛ به طوری که این باشگاه ایرانی ۸۰۰ هزار دلار به او پیشنهاد داده که رقم وسوسه‌کننده‌ای است. دوم اینکه مهند علی، هم‌تیمی بشار در تیم ملی فوتبال عراق، به تراکتور پیوسته است و این موضوع باعث شده تا بشار نیز به حضور در این تیم علاقه‌مند شود.

فعالیت تراکتور در فصل نقل و انتقالات تابستانی

باشگاه تراکتور فعالیت زیادی در فصل نقل و انتقالات تابستانی داشته و با جذب بازیکنان سرشناس، یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در فصل پیش‌رو خواهد بود.

 

ورزشی

شناسه : 439749
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا