ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج

رییس پلیس راه استان قزوین از ترافیک سنگین و پرحجم در لاین جنوبی آزادراه قزوین - کرج، حوالی دانشگاه آزاد تا شهر محمدیه خبر داد.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، سرهنگ فرهاد ذاکری منش، رییس پلیس راه استان قزوین از ترافیک سنگین و پرحجم در لاین جنوبی آزادراه قزوین – کرج، حوالی دانشگاه آزاد تا شهر محمدیه خبر داد. و گفت: رانندگان در طول مسیر به توصیه‌های پلیس توجه داشته باشند و با احتیاط رانندگی کنند.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش عصر جمعه تاکید کرد. ترافیک همچنین در لاین جنوبی آزادراه های قزوین – رشت و قزوین – زنجان نیمه سنگین و روان است. و به مسافران توصیه می‌کنیم تا زمان بازگشت خود را به فردا موکول کنند.

وی ادامه داد: با توجه به تعطیلات هفته گذشته و حضور مردم در مراسم عزاداری‌، خستگی رانندگان یکی از علت‌های مهم تصادفات رانندگی در مسیرهای ارتباطی استان است و به همین جهت توصیه می‌شود تا رانندگان قبل از سفر به استراحت کامل بپردازند و در طول مسیر نیز به ازای هر ۲ تا سه ساعت رانندگی حداقل ۲۰ دقیقه استراحت کنند.

ذاکری منش خاطرنشان کرد: با توجه به حجم ترافیک، رانندگان وسایل نقلیه سنگین از سوی پلیس به توقفگاه‌های حاشیه راه راهنمایی می‌شوند تا ضمن استراحت رانندگان و با کاهش بار ترافیکی ادامه مسیر دهند.

به گفته وی، محدودیت ترافیکی برای وسایل نقلیه سنگین در جاده قدیم قزوین – رشت به صورت رفت و برگشت تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت.

رییس پلیس راه قزوین با اشاره به وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در این استان، تاکید کرد: متاسفانه ساعاتی پیش و در برخورد ۲ دستگاه سواری با یک دستگاه تریلی در جاده قزوین – زنجان، حوالی دولت آباد منجر به فوت راننده پراید شد و علت حادثه نیز در دستور کار پلیس راه قرار دارد.

منبع: ایرنا

مسکن

شناسه : 439863
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا