وام بدون ضامن بلوبانک + شرایط و جزئیات

بلوبانک به مشتریان خود وام‌های بدون نیاز به ضامن، وثیقه یا سفته بین سه تا 10 میلیون تومان با نرخ سود 22 درصد و کارمزد چهار درصد ارائه می‌دهد و برای دریافت آن باید میانگین حساب سه ماهه بالای سه میلیون تومان باشد.

جهان صنعت نیوز – بلوبانک، که توسط بانک سامان طراحی شده، به مشتریان خود وام‌هایی بین سه تا ۱۰ میلیون تومان ارائه می‌دهد که برای دریافت آن نیازی به ضامن، وثیقه یا سفته نیست، اما میانگین حساب سه ماهه باید بیش از سه میلیون تومان باشد. مبلغ وام بر اساس میانگین حساب و گردش مالی تعیین می‌شود و مدت بازپرداخت آن بین یک تا شش ماه است. در صورت تسویه وام در کمتر از یک ماه، سودی برای وام محاسبه نمی‌شود. نرخ سود این وام ۲۲ درصد و کارمزد آن چهار درصد است و برای وام ۱۰ میلیون تومانی، مبلغ نهایی پرداختی به بانک ۱۰ میلیون و ۷۷۱ هزار تومان خواهد بود.

تسهیلات بلوبانک؛ وام آسان و بدون نیاز به ضامن

سرویس بانک و بیمه : بلوبانک، که توسط بانک سامان طراحی و توسعه یافته است، به مشتریان خود تسهیلاتی بین سه تا ۱۰ میلیون تومان ارائه می‌کند. متقاضیان برای دریافت این وام باید مشتری و کاربر اپلیکیشن بلوبانک باشند و فرآیند درخواست وام را از طریق این اپلیکیشن انجام دهند.

شرایط وام بلوبانک

این وام شرایط ویژه‌ای برای متقاضیان دارد که از جمله آن‌ها عدم نیاز به ضامن رسمی، وثیقه یا سفته است. میانگین حساب وام‌گیرنده در سه ماه متوالی باید بیش از سه میلیون تومان باشد. به عبارت دیگر، اگر فردی هر روز سه میلیون تومان یا فقط یک روز از ماه، ۹۰ میلیون تومان در حساب خود داشته باشد، میانگین حساب او سه میلیون تومان خواهد بود.

مبلغ وام و مدت بازپرداخت

مبلغ وام بر اساس میانگین حساب و گردش مالی وام‌گیرنده بین سه تا ۱۰ میلیون تومان متغیر است. مدت زمان بازپرداخت وام نیز به انتخاب وام‌گیرنده بین یک تا شش ماه است. در صورتی که وام‌گیرنده مبلغ دریافتی را در کمتر از یک ماه تسویه کند، بلوبانک سود وام را برای آن محاسبه نمی‌کند.

امتیاز اعتباری و نرخ سود وام

برای دریافت وام، امتیاز اعتباری موجود در حساب کاربری وام‌گیرنده بررسی و در صورت داشتن صلاحیت تایید می‌شود. نرخ سود این وام ۲۲ درصد و کارمزد آن چهار درصد است. برای وام ۱۰ میلیون تومانی، با احتساب سود و کارمزد و بازپرداخت شش ماهه، وام‌گیرنده باید هر ماه یک میلیون و ۷۹۵ هزار تومان بپردازد و مبلغ نهایی پرداختی او به بانک بالغ بر ۱۰ میلیون و ۷۷۱ هزار تومان خواهد بود.

تجارت نیوز 

بانک و بیمه

شناسه : 439908
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا