هزینه رهن و اجاره آپارتمان در اسلامشهر چقدر است؟

بررسی آگهی‌های اجاره آپارتمان در اسلامشهر نشان می‌دهد که به طور میانگین قیمت هر مترمربع رهن کامل آپارتمان در این منطقه بسته به امکانات، سن بنا و محله در محدود۴ تا ۶ میلیون تومان قرار دارد.

جهان صنعت نیوز: در اسلامشهر، آپارتمان‌های متنوعی برای اجاره موجود است؛ از جمله یک واحد ۶۴ متری با ودیعه ۱۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهیانه ۷ میلیون تومان، واحد ۶۰ متری با ودیعه ۲۰۰ میلیون تومان و اجاره ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، و آپارتمانی ۷۸ متری با ودیعه ۱۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهیانه ۸ میلیون تومان.

به طور کلی بررسی آگهی‌های اجاره آپارتمان در اسلامشهر نشان می‌دهد که به طور میانگین قیمت هر مترمربع رهن کامل آپارتمان در این منطقه بسته به امکانات، سن بنا و محله در محدود۴ تا ۶ میلیون تومان قرار دارد. به بیان دیگر با بودجه ۲۵۰ تا ۳۵۰ میلیون تومانی می‌توانید یک آپارتمان ۶۰ متری در این منطقه به صورت رهن کامل اجاره کنید.

گزینه‌های اجاره آپارتمان در اسلامشهر

سرویس مسکن: در اسلامشهر، آپارتمان‌های مختلفی با شرایط اجاره متفاوت در دسترس هستند. برای اجاره یک واحد ۶۴ متری با سن بنای ۹ سال، به ودیعه ۱۰۰ میلیون تومان و پرداخت ماهیانه ۷ میلیون تومان نیاز دارید. واحد دیگری با متراژ ۶۰ متر و سن بنای ۱۵ سال، برای اجاره به ودیعه ۲۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهیانه ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیاز دارد.

گزینه‌های رهن کامل

اگر به دنبال گزینه‌های رهن کامل هستید، می‌توانید آپارتمانی ۸۰ متری با سن ساخت سه سال را با بودجه ۴۸۰ میلیون تومان رهن کامل کنید. همچنین، برای اجاره واحد آپارتمانی با زیربنای ۱۲۰ متر و ساخت سال ۱۳۸۵، به ۴۵۰ میلیون تومان ودیعه و پرداخت ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان نیاز دارید.

گزینه‌های دیگر اجاره

آپارتمان ۷۸ متری با سن بنای ۸ سال نیز با ودیعه ۱۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهیانه ۸ میلیون تومان قابل اجاره است.

مسکن

شناسه : 439991
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا