فروش فوری سایپا با قیمت قطعی

سایپا فروش فوق‌العاده خودروی سایپا 151 تیپ DA را از 31 تیر 1403 با تحویل 90 روزه و محدودیت ثبت‌نام یک خودرو به ازای هر کد ملی آغاز می‌کند.

جهان صنعت نیوز – سایپا برای تنظیم بازار و افزایش عرضه، فروش فوق‌العاده خودروی سایپا ۱۵۱ تیپ DA را از ساعت ۱۰ صبح فردا، ۳۱ تیر ۱۴۰۳، از طریق سایت اینترنتی آغاز می‌کند. متقاضیان می‌توانند پیش از شروع ثبت‌نام، اطلاعات شخصی خود را در سایت ثبت یا به‌روز کنند. تحویل خودرو ۹۰ روزه است و طرح تا تکمیل ظرفیت فعال خواهد بود. محدودیت کد ملی اعمال شده و هر کد ملی فقط مجاز به ثبت‌نام یک دستگاه خودرو است. متقاضیان باید حداقل ۱۸ سال سن و گواهینامه پایه سوم داشته باشند.

آغاز فروش فوق‌العاده سایپا ۱۵۱ تیپ DA

سرویس خودرو : سایپا به منظور افزایش عرضه محصولات و تنظیم بازار، فروش فوق‌العاده خودروی سایپا ۱۵۱ تیپ DA را از ساعت ۱۰ صبح فردا، ۳۱ تیر ۱۴۰۳، از طریق سایت فروش اینترنتی به آدرس https://saipa.iranecar.com آغاز می‌کند.

راهنمایی ثبت‌نام

متقاضیان می‌توانند برای تسهیل فرآیند ثبت‌نام، پیش از شروع ثبت‌نام به سایت مراجعه کرده و اطلاعات شخصی خود را ثبت یا به‌روز رسانی کنند و کد کاربری و رمز عبور دریافت نمایند.

جزئیات تحویل و محدودیت‌ها

تحویل این خودرو در مدت ۹۰ روز انجام می‌شود و طرح فروش تا تکمیل ظرفیت فعال خواهد بود. در این طرح، محدودیت کد ملی اعمال می‌شود و هر کد ملی فقط مجاز به ثبت‌نام یک دستگاه خودرو است. متقاضیان باید حداقل ۱۸ سال سن داشته و گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم را ارائه کنند.

خودرو

شناسه : 440038
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا