افزایش قیمت مدیران خودرو لغو می‌شود؟

شورای رقابت در جلسه این هفته احتمالا به بررسی اعتراضات خریداران به افزایش قیمت محصولات مدیران خودرو خواهد پرداخت و احتمال لغو این افزایش قیمت وجود دارد.

جهان صنعت نیوز – طی چند هفته گذشته افزایش قیمت محصولات مدیران خودرو به اعتراض گسترده خریداران محصولات این شرکت منجر شده است. موضوعی که مدیران این شرکت آن را ناشی از افزایش هزینه‌هایی همچون تعرفه واردات قطعات خودرو دانسته اند. در این شرایط به نظر می‌رسد. که جلسه این هفته شورای رقابت به این موضوع اختصاص پیدا کند. و احتمال لغو افزایش قیمت محصولات مدیران خودرو وجود دارد.

برگزاری جلسه شورای برای بررسی بازار خودرو

سرویس خودرو : سه‌شنبه دوم مرداد ماه، شورای رقابت دو جلسه با موضوع “نظارت بر حُسن اجرای دستورالعمل تنظیم بازار خودروهای سواری توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت” و “قیمت خودروهای سواری” برگزار خواهد کرد. این جلسات به منظور بررسی وضعیت بازار خودرو و پاسخگویی به شکایات متعدد از خودروسازان ترتیب داده شده است.

افزایش شکایات از خودروسازان مونتاژکار

بیشترین شکایات از خودروسازان مونتاژکار به دلیل افزایش قیمت و نحوه عرضه محصولات است. برخی مونتاژکاران به علت افزایش تعرفه واردات قطعات خودرو و نیاز به افزایش داخلی‌سازی قطعات، اعلام کرده‌اند که به جای مونتاژ، محصول کامل را وارد خواهند کرد. این تصمیم موجب افزایش قیمت محصولات مونتاژکاران شده است.

شورای رقابت در جلسه روز سه‌شنبه به بررسی این موضوعات و شکایات مرتبط با عملکرد خودروسازان خواهد پرداخت تا تصمیمات لازم برای تنظیم بازار خودرو اتخاذ شود.

خودرو

شناسه : 440342
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا