ری‌را از خط تولید ایران خودرو کنار می‌رود؟

مدیرعامل ایران خودرو گفت: با وزیر صنعت صحبت کرده‌ایم که قیمت ری‌را باید با حاشیه سود مناسب اعلام شود و در غیر این صورت، این خودرو را با زیان تولید نخواهیم کرد.

جهان صنعت نیوز – علیمردان عظیمی، مدیرعامل ایران خودرو، ری‌را را به عنوان بهترین و ایمن‌ترین خودروی تولید داخلی معرفی کرد و اعلام کرد که قیمت این خودرو چهارشنبه اعلام می‌شود و به زودی وارد بازار خواهد شد. وی از تلاش برای خارج کردن ری‌را از قیمت‌گذاری دستوری خبر داد و تاکید کرد که حتی در صورت قیمت‌گذاری، این خودرو حاشیه سود مناسبی خواهد داشت و بخشی از مشکلات آینده ایران خودرو را حل خواهد کرد. عظیمی همچنین اظهار داشت که ری‌را با کیفیتی متمایز تولید شده و نگاه به کیفیت محصولات داخلی را تغییر خواهد داد.

ری‌را: بهترین خودروی تولید داخلی

سرویس خودرو : علیمردان عظیمی، مدیرعامل ایران خودرو، ری‌را را بهترین خودروی تولید داخلی می‌داند و از تلاش برای افزایش تولید این خودرو خبر داد.
عظیمی با تاکید بر ایمن بودن ری‌را، اعلام کرد که چهارشنبه هفته جاری قیمت این خودرو اعلام خواهد شد و ری‌را وارد مرحله فروش و عرضه به بازار می‌شود. وی ابراز امیدواری کرد که ری‌را از قیمت‌گذاری دستوری خارج شود، زیرا حتی در صورت قیمت‌گذاری، این خودرو حاشیه سود مناسبی خواهد داشت و می‌تواند بخشی از مشکلات آینده ایران خودرو را حل کند.

مذاکرات با وزیر صنعت برای قیمت ری‌را

مدیرعامل ایران خودرو افزود: با وزیر صنعت صحبت کرده‌ایم که قیمت ری‌را باید با حاشیه سود مناسب اعلام شود و در غیر این صورت، این خودرو را با زیان تولید نخواهیم کرد که این موضوع مورد قبول قرار گرفته است.
عظیمی با اشاره به رویکرد طراحی و تولید ری‌را، بیان کرد که این خودرو با کیفیتی متمایز از سایر محصولات داخلی تولید شده و نگاه به کیفیت محصولات داخلی را تغییر خواهد داد.

اخبار برگزیدهخودرو

شناسه : 440405
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا