جاده چالوس و فیروزکوه بارانی و پر ترافیک شد+جزئیات

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

به گزارش سرویس عمومی جهان صنعت نیوز،  سرهنگ احمد شیرانی  با اشاره به محدودیت تردد در جاده هراز گفت: به علت انجام عملیات عمرانی، تردد از محور هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت از ساعت ۸ تا ۱۷ امروز ممنوع است. درطول مدت انسداد این محور، تردد از جاده چالوس و فیروزکوه به عنوان مسیرهای جایگزین انجام می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت جوی جاده‌ها نیز گفت:در جاده چالوس و فیروزکوه مه گرفتگی گزارش شده است. در این شرایط لازم است که رانندگان حتی در طول روز نیز چراغ‌های خودروی خود را روشن کرده و با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ادامه داد: ترافیک در آزادراه قزوین – کرج و کرج – تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره تا وردآورد نیمه سنگین است. در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و در آزادراه ساوه – تهران حدفاصل رضی آباد تا احمدآباد مستوفی نیز ترافیک پرحجم گزارش شده است.

به گفته شیرانی ترافیک در بزرگراه تهران – پاکدشت محدوده خاورشهر نیز نیمه سنگین است، اما در دیگر محورهای مواصلاتی کشور گره ترافیکی خاصی وجود ندارد وتردد به آرامی در حال انجام است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا اظهار کرد: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

ایسنا

عمومی

شناسه : 440508
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. چقدر دروغ،سال به سال پرداخت پول گندم با تاخیر بیشتری انجام میشه،تو استان فارس از اول خرداد تحویل دادیم بعد چه مدت فقط ۳۰٪ پول گندم رو دادن.ایا حقوق مسئولین جهاد کشاورزی یا وزیر با این تاخیر پرداخت میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا