توضیح احمد مسجد جامعی درباره مصاحبه اخیرش با جهان صنعت

احمد مسجد جامعی در واکنش به مصاحبه‌ای که با عنوان «کار زاکانی تمام است؟!» در روزنامه جهان صنعت منتشر شده بود، اعلام کرد استنباط خبرنگار با گفته‌های او یکسان نبوده و آنچه منتشر شده است، حتی متن غیررسمی گفت‌و‌گو نیز نبوده است.

جهان صنعت نیوز، دیروز گزارشی با عنوان «کار زاکانی تمام است؟!» در روزنامه جهان صنعت منتشر شد که در این گزارش گفت‌و‌گویی کوتاه نیز با احمد مسجد جامعی صورت گرفته بود. اما متأسفانه استنباط خبرنگار با گفته‌های ایشان یکسان نبوده است. به همین دلیل ایشان در جوابیه روشنگری کردند. این مصاحبه از سایت جهان صنعت حذف شده است. روزنامه جهان صنعت از جانب خود از تمامی مخاطبان و آقای مسجد جامعی عذرخواهی می‌کند.

در متن کامل این جوابیه آمده است: «با سلام و احترام، پیرو درج مطلبی در شماره ۵۵۷۷ روزنامه جهان صنعت مورخ یک مرداد سال جاری به نقل از اینجانب با عنوان «زاکانی را استیضاح کنید»، به اطلاع می‌رساند روز گذشته تماسی با من گرفته شد و درخواست مصاحبه در این موضوع را داشتند، اما با بیان اینکه پیگیر اتفاقات کنونی شورا و شهرداری نیستم، نپذیرفتم و تنها به گفت‌و‌گویی غیررسمی و دوستانه اکتفا کردم. آنچه در آن روزنامه منتشر شده است حتی متن غیررسمی ما نیست و برداشت آزاد مصاحبه‌کننده و از نظر من نامنطبق با سخنان من است. به این دلیل از مسئولان روزنامه خواهش کردم در سایت روزنامه و حساب‌های فضای مجازی حذف شود.»

سیاسی

شناسه : 440598
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا